AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Teit av to grunner... 1. At jeg ikke vet dette selv, og 2. At jeg i det hele tatt bryr meg (for burde virkelig ikke det!) Altså, min patetiske dag i dag består altså av Facebook bekymringer, flaut å si dette, så takk og lov for at jeg kan være anonym Altså, jeg har datet en i noen uker, han la meg til på face, da kom det opp at jeg var blitt venn på tidslinjen hans... De to neste dagene la han til tre til. Nå er jeg borte fra tidslinjen, bare de andre som står igjen... Har han tatt meg bort? Eller forsvinner dette av seg selv? Nr 2. Hva med vennene som ligger øverst på vennelista? Er det disse man prater mest med? For jeg ligger langt nede kan du si Sukk... vet jeg er patetisk nå, akk, forelskelse gjør meg sprø (og barnslig) Lurer bare på om han her kanskje ikke er helt ærlig Og jada dere, jeg kan snakke med han sikkert, men først vil jeg være teit og anonym, ikke utlevere meg selv som helt blåst for han... enda hehe...Anonymous poster hash: 9f272...67e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Dette er ikke teit, det er trist...Anonymous poster hash: df004...f02 1
94happy Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Skjønner det veldig godt! 1. Du ser om du er venn med han om du går inn på han sin profil. Da vil det stå 2. Jeg tror det er halvveis tilfeldig. Ser slik ut hos meg i hvert fall, noen av de jeg ofte klikker innom og noen random.
Gjest krokodillen Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 1.) det forsvinner etter hvert. 2.) litt tilfeldig. men ser at 80% av de på toppen på min liste er faktisk dem jeg snakker mest med
lepetite Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 De jeg prater mest med står øverst på min venneliste hvertfall, eller folk som jeg har tagget i bilder.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Jeg sjekket min venneliste nå, de som er helt øverst er de jeg har mest kontakt med via chat, tagging osv. Men så ser jeg at en fyr jeg er betatt av er ganske langt oppe på listen han og. Hva betyr dette, er han ofte innom og kikker på profilen min? Anonymous poster hash: 466b3...96b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Interessant!! Dette har jeg aldri tenkt på! Gikk inn på min venneliste nå, og min topp 3 er mine beste venninner (!!!). Den som er øverst er den jeg snakker med på messengeren... nr 2 er min aller aller beste venninne. Men vi har aldri chattet.. kun ringt.. resten av topp ti er en onkel (sjelden inne på hans profil, men tagget han nylig i et par bilder). Sambo er nr 8 eller 9. En jeg har en crush på og er ofte innom profilen er nr 6.. skal tro om han ofte er innom min profil?? Ellers er resten de jeg oftest har noe med... har over 700 "venner".. ingen ukjente navn på topp 50... Anonymous poster hash: b8011...571
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Teit av to grunner... 1. At jeg ikke vet dette selv, og 2. At jeg i det hele tatt bryr meg (for burde virkelig ikke det!) Altså, min patetiske dag i dag består altså av Facebook bekymringer, flaut å si dette, så takk og lov for at jeg kan være anonym Altså, jeg har datet en i noen uker, han la meg til på face, da kom det opp at jeg var blitt venn på tidslinjen hans... De to neste dagene la han til tre til. Nå er jeg borte fra tidslinjen, bare de andre som står igjen... Har han tatt meg bort? Eller forsvinner dette av seg selv? Nr 2. Hva med vennene som ligger øverst på vennelista? Er det disse man prater mest med? For jeg ligger langt nede kan du si Sukk... vet jeg er patetisk nå, akk, forelskelse gjør meg sprø (og barnslig) Lurer bare på om han her kanskje ikke er helt ærlig Og jada dere, jeg kan snakke med han sikkert, men først vil jeg være teit og anonym, ikke utlevere meg selv som helt blåst for han... enda hehe...Anonymous poster hash: 9f272...67e Jeg gikk innpå kjæresten min for å sjekke nå. Hehe. Der lå faktisk flere av mine venner først. Da han gikk innpå selv for å sjekke innlogga som seg selv så var det bare hans venner og de han snakker mest med som lå øverst. Så virker som det er forskjell på om man er innlogget som deg selv eller ikke! Med tanke på at du ligger langt nede. Anonymous poster hash: 8e56d...2c9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 De som er øverst er vel de man har felles venner med, snakket mye med, besøkt profilen til ofte, tagget mye, kommentert mye til osv.? Anonymous poster hash: 0f53a...f2c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 Når jeg går inn på min samboers profil, står våre felles venner øverst. (Men det står at vi har 21 felles venner, men bare 20 viser når jeg går inn på "felles venner", er ikke det rart??) På min egen profil står min samboer (som jeg ikke chatter med, men liker og kommenterer alt hun legger ut), min beste kompis (som jeg chatter litt med og liker/kommenterer litt av det han legger ut) og hun jeg dealer litt med (som jeg chatter mye med, men aldri liker eller kommenterer det hun legger ut) Anonymous poster hash: ee215...65f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå