AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Hver gang jeg ser den GoStudy reklamen som herjer på yt så synes jeg så synd på de som blir med i programmet. Betale titusenvis for en "utdanning" som filosofi og trening? Herregud, den eneste grunnen til at de melder seg på er å få en ferie på noen år i skjul som "utdanning", slik at folk ikke skal tro at de hadde ferie i 2-3 år (noe de faktisk har med GoStudy). Altså i selve reklamen fokuseres det 99% på hva man kan gjøre av det sosiale der, mens den resterende 1% av reklamen består av at 2 studenter sier at de "lærte masse". Ikke noe mer, bare at de lærte masse. Altså hvem som helst kan si at de har lært masse, det betyr ikke at de faktisk har lært noe tilknyttet til faget. Føler GoStudy ser veldig sketchy ut, noen andre med lignende tanker?Anonymous poster hash: ef781...141 4
globalagogo Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Sånn er jo alle disse "studiene", akkurat som å bli personlig trener på Bali:s men men folk gjør som de vil
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Kunne ikke vært mer enig med TS.Anonymous poster hash: 651bc...060
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Jeg skjønner det godt, man kan reise med å få penger fra lånekassen Men læring er jo mer enn det man studerer. Anonymous poster hash: 05e4c...000
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå