Gå til innhold

Flere som har det som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel, og er litt misunnelig på de som er i forhold.

Når jeg leser innlegg på forumet her, om folk som dater, eller er i forhold de vurderer å gå ut av, så har jeg lagt merke til med meg selv at jeg er veldig rask med å gi råd om at de bør dumpe fyren, eller gå ut av forholdet.

Jeg sitter liksom å prøver å få de tilbake til singellivet! Uansett hva problemstillingen er!

"Liten penis? Dump ham, det kommer fort til å bli ett dødt sexliv. Dessverre.

"Han promper i søvne? Det hadde jeg ikke fiksa!"

"Jeg syns han noen ganger virker så stille og tankefull? Han har ei annen på lur, som han tenker på..." Osv...

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor. Kanskje er det fordi jeg vil at vi skal være flere i samfunnet som er single, så det blir flere potensielle kandidater for meg å date?

Eller kanskje jeg bare er misunnelig fordi jeg ikke unner andre å være i ett forhold?

Andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: 38ffb...ef0

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Tviler på at du er alene om dette, dump han er jo standardsvaret her inne :)

Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg er singel, og er litt misunnelig på de som er i forhold.

Når jeg leser innlegg på forumet her, om folk som dater, eller er i forhold de vurderer å gå ut av, så har jeg lagt merke til med meg selv at jeg er veldig rask med å gi råd om at de bør dumpe fyren, eller gå ut av forholdet.

Jeg sitter liksom å prøver å få de tilbake til singellivet! Uansett hva problemstillingen er!

"Liten penis? Dump ham, det kommer fort til å bli ett dødt sexliv. Dessverre.

"Han promper i søvne? Det hadde jeg ikke fiksa!"

"Jeg syns han noen ganger virker så stille og tankefull? Han har ei annen på lur, som han tenker på..." Osv...

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor. Kanskje er det fordi jeg vil at vi skal være flere i samfunnet som er single, så det blir flere potensielle kandidater for meg å date?

Eller kanskje jeg bare er misunnelig fordi jeg ikke unner andre å være i ett forhold?

Andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: 38ffb...ef0

nei, fordi jeg misunner ikke andre som er i forhold når jeg har det strålende som singel. faktisk er jeg glad for at jeg ikke er dem når jeg hører om alle "problemene", sytinga og sutringa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...