AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Hei! I løpet av sommeren begynte jeg å drive på med en kar, som egentlig var ganske så nysingel. De hadde vært sammen i rundt eit år, men hun tok bruddet meget tungt. Prøvde etter vi hadde hatt noen dates å få han tilbake uten at han beit på det, og han gir uttrykk for at han er heilt over henne. Tviler på hun er kommet over han allerede, men det er jo umulig for han og meg å vite. Det rare er, jeg var med han her ei helg på en konkurranse. De to har drevet med den samma sporten og det var slik dei blei venner og etterhvert et par. Jeg satt da med hannes foreldre da de hilste gjentatte ganger på eksdama. Videre så jeg hun ha en god samtale med hans mor. Jeg vet foreldrene hans likte henne ganske godt, samt at de begynte å få et ganske bra forhold da det ble slutt. Vi er alle i starten-midten av 20 årene. Er dette normalt eller? Anonymous poster hash: 99cce...472
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Nå var jeg i sammen med min eks i mange flere år, men jeg utviklet et utrolig godt forhold til hans foreldre. Jeg er i et nytt forhold nå, så det er litt rart å treffe de. Men selv om jeg ikke tror at eksen min vet om det, så utveksler jeg ofte meldinger og snapchats med min eks-svigermor :-) Jeg savner henne ofte, men tenker aldri på eksen min. Jeg vet jo at hun såklart ville blitt veldig glad om vi fant tilbake, men jeg tror aldri de ville målt en ny kjæreste der opp mot meg. Selv om vi fortsatt har et godt forhold, blir det jo aldri det samme som du får med en ny svigerdatter. Det kan virke rart for deg at de allerede kjenner hverandre godt, mens deres forhold tar litt tid å bygge seg opp. Men gi det litt tid, så får dere nok et minst like godt forhold dere også :-) Anonymous poster hash: 15a15...848
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Nå var jeg i sammen med min eks i mange flere år, men jeg utviklet et utrolig godt forhold til hans foreldre. Jeg er i et nytt forhold nå, så det er litt rart å treffe de. Men selv om jeg ikke tror at eksen min vet om det, så utveksler jeg ofte meldinger og snapchats med min eks-svigermor :-) Jeg savner henne ofte, men tenker aldri på eksen min. Jeg vet jo at hun såklart ville blitt veldig glad om vi fant tilbake, men jeg tror aldri de ville målt en ny kjæreste der opp mot meg. Selv om vi fortsatt har et godt forhold, blir det jo aldri det samme som du får med en ny svigerdatter. Det kan virke rart for deg at de allerede kjenner hverandre godt, mens deres forhold tar litt tid å bygge seg opp. Men gi det litt tid, så får dere nok et minst like godt forhold dere også :-) Anonymous poster hash: 15a15...848 Takk for svar! :-) har ikke helt blitt klok på om de liker meg eller ikke, men det finner jeg nok ut av tidsnok -TS Anonymous poster hash: 99cce...472
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Uff, jeg slo til slutt opp med eksen min fordi alle i hans familie satte eksen over meg. Etter tre år var moren hans likegyldig til om jeg var på besøk, men lyste opp som ei sol når eksen stakk innom. Jeg satte aldri noe krav til at det måtte stoppe (særlig kontakten mellom min type og eksen), jeg følte ikke jeg hadde noe rett til det. Eksen likte ikke meg, det gjorde heller ikke svigermor. Søstra hans gråt når eksen hans fikk seg ny kjæreste, og t.o.m mine venner ble stor fan av eksen da hun var med på alt. Glad det ble slutt! Synes det er dårlig gjort av foreldre å være så investert i sønnens eks etter han får seg ny kjæreste som prøver sitt beste for å bli en del av familien.. Anonymous poster hash: aa925...b3d 2
Lou Salome Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Det er da normal at de snakker sammen når de møtes? Det betyr da ikke at de "ikke er over henne". 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Eksen til min mann inviteres (og er med) på alle familietilstelninger hos mine svigers. De tenker vel at det er best for barna slik. Anonymous poster hash: ab192...dfc 1
roberta Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Det er helt normalt å prate sammen etter et brudd, også x-svigerfamilie. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå