Thea Skrevet 4. juli 2004 #1 Del Skrevet 4. juli 2004 Og sier takk for seg og for 3 kjempe fine år her på KG.Mye har skjedd og ting forandrer seg,men tross alt er KG et deilig sted å være uansett. På grunn av manglende internettilgang det siste året har det jo ikke vært så mye spetakkel fra denne kanten,derfor gjør jeg som "venner for livet" og gir meg mens jeg er på topp.Eller er det for sent allerede mon tro?? Tuddeliduuu alle dejilige mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dodgy Lady Skrevet 4. juli 2004 #2 Del Skrevet 4. juli 2004 Hmm.... Gir du deg helt?? Du får ha et fint liv uten KG da, Thea... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. juli 2004 #3 Del Skrevet 4. juli 2004 Håper du kommer tilbake en gang, da så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 5. juli 2004 #4 Del Skrevet 5. juli 2004 Hadet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 Hadet fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2004 #6 Del Skrevet 5. juli 2004 Du gir deg definivt på topp!! Lykke til videre i livet, håper du kommer "hjem" en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2004 #7 Del Skrevet 5. juli 2004 Hadet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2004 #8 Del Skrevet 5. juli 2004 *lurer på om jeg noen gang kommer til å forlate Kg jeg* Ha det fint da, Thea! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. juli 2004 #9 Del Skrevet 6. juli 2004 Glad jeg ble kjent med deg og at vi holder kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå