optimist36 Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Heisann. Må få ut litt frustrasjon her. Ble kjent med ei dame for litt over to år siden på sosial media, altså facebook. Ei som jeg er i slekt med vistnok. Det begynte veldig hyggelig da, men etter at jeg begynte å besøke henne så ble det bare mer og mer mas fra hennes side. Hver bidige dag tikker det inn sms, er nå blokkert på mobilen, meldinger på face om mas om når kommer du snart, hva gjør du nå, når jobber du , skal vi snakke i telefonen osv. Skriver støtt masse hjerter til meg, hvor fantastisk jeg er og betyr så mye for henne. Osv osv. Jeg svarer ikke tilbake i samme duren. Jeg blir helt matt, hun forstår tydligvis at det går ann å ha kontakt uten å måtte virke innpåsliten. hun tar all energi fra meg. Og jeg har familie og hjemme her, og det har hun og, godt voksen dame. Og alltid så er det hun som har problemer, har det alltid så fælt, ingen har det verre enn henne. Så baksnakker hun andre hele tiden, og sier at vedkommende sa det og det om deg, så tok jeg å spurte vedkommende rett ut om alt det var sant og vedkommende sa nei og tok tak i det og snakket til hun dama. Og da er liksom vedkommende så snill igjen ifølge hun bekjente, for før det var jo vedkommende så slem og ond. og vedkommende kjenner jeg godt, virker som hun dama prøver å ødlegge vennskapet med meg og vedkommende. Denne dama er så oppmerksomhetsyk, stakkars meg hele tiden. Jeg ga hun beskjed her en dag om at jeg kjenner ikke deg så godt, jeg prioriterer ikke deg så fort jeg har fri jeg har andre gode venner og familie som jeg prioriterer først. Da ble hun sur trur jeg, ingen flere smilefjes eller hjerter. håper hun har tatt hintet. Slitsomt med sånne folk. Håper av hele mitt hjerte at kontakten blir brutt for alltid.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Hvorfor blokkerer du henne ikke bare på facebok? Problemet løst. Å sitte her på kvinneguiden og uffe seg, hjelper ikke.Anonymous poster hash: 8b758...499 3
optimist36 Skrevet 26. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2014 Vel det er jo ikke så lett da vi har felles bekjente der da. Mulig jeg er litt feig. Men i det siste så er jeg aldri "pålogget" på face. Bare for å unngå henne.
roberta Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Hun høres ikke helt god ut. Jeg hadde en venninne en gang som var slik og jeg og familien min følte oss invadert. Det eneste som nyttet var å kutte kontakten helt. Jeg har aldri blokkert henne noen steder men rett og slett ignorert. Slitsomt, men det gikk over etter en tid. Jeg vet nå at hun er psykisk syk og i dag lever hun i selvvalgt isolasjon. Kompliserte greier.
optimist36 Skrevet 26. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2014 Høres kjent ut ja roberta, unntatt at hun er i isolasjon. Meget slitsomt. Føler at hun er besatt av meg, skal ha greie på alt jeg foretar meg. Heldigvis så bor hun en time unna meg.....og ikke har lappen. Vi får se med tiden om det går over. Prøver alt jeg kan å ignorere henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå