magnhild Skrevet 4. juli 2004 #1 Skrevet 4. juli 2004 Jepp, det er jakten på drømmekjolen jeg trenger hjelp til. Kanskje dere har noen gode forslag på hva jeg kler og ikke kler. Men her finner dere bilder av meg i forskjellige kjoler og andre kjoler jeg synes er pene. Men jeg klarer rett og slett ikke velge, føler hele tiden det er enda en fin kjole jeg bare MÅ prøve før jeg bestiller. Jeg er utrolig glad for at jeg har lang tid på meg... Må jo også nevne at mannen skal bruke Nordlandsbunad med silkebrokadevest når han gifter seg, så jeg føler ikke jeg kan komme i hva som helst. Hva sier dere jenter, har dere tid til å se litt på dette og tipse meg?? Takk, Magnhild!!
Piarina Skrevet 4. juli 2004 #2 Skrevet 4. juli 2004 D'sage eller Casablanca tror jeg hadde passet best til din kjæres antrekk, men det er vanskelig å anbefale når de ikke er vist på deg. Syns ikke rødfargen på den første kjolen var helt heldig i forhold til hårfargen din, da syns jeg fargen på gullkjolen passet bedre. Men jeg er ikke helt sikker på snittet på gullkjolen, syns du ser endel eldre ut i den enn i den røde feks. (håper ikke jeg er for hard nå...prøver bare å være ærlig...)
magnhild Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2004 Nei det er helt topp det du skriver Piarina. Det er slike ting jeg ikke klarer å se når jeg ser en fin kjole. Tenker ikke på sånt da. OG jeg likte gullkjolen best i forhold til den røde. Rødfargen til Maggie Sottero er helt topp i forhld til meg og hårfarge. Men fargen på håret er nok neppe den samme når jeg gifter meg som nå... Men hvem vet hva den blir da... Takk for tilbakemelding!
Sita Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Jeg ville ha gått for enten gullkjolen eller casablanca, den sistnevnte var veldig flott da :-)
Hemligheten Skrevet 5. juli 2004 #5 Skrevet 5. juli 2004 Snitt messig synes jeg den stroppeløse kjolen er finere til deg enn de kjolene du har prøvd med stropper/halterneck. Jeg synes de to maggie sottero kjolene temara og courtney er finest. Jeg har prøvd å tenke med dem på deg, men det er ikke så lett da. Ang farge: Jeg tror du blir fin i light gold. eg ser hvertfall at du er fin i gullfargen på de kjolene du har prøvd. Når det gjelder hårfarge: Du får sikkert hjelp av frisøren til å velge farge, som paser både til deg og kjolen.
hanni Skrevet 5. juli 2004 #6 Skrevet 5. juli 2004 Jeg likte godt den røde på side to - den syntes jeg var fantastisk fin
Gjest Lompa Skrevet 5. juli 2004 #7 Skrevet 5. juli 2004 Jeg personlig synes du skulle gå for gullkjolen, den var du flott i! Helrødt kan bli litt voldsomt, og dessuten tror jeg det er den som gjør seg best sammen med en bunadskledd brudgom. Men du har fortsatt masse tid til å finne kjolen DIN! Lykke til!
Lullu Skrevet 5. juli 2004 #8 Skrevet 5. juli 2004 Har du hatt med forloveren din på kjoleprøvingen? En ærlig mening fra en nær venn, er jo ofte det som skal til. Syntes rød kjole er flott, og det kan også være stilig til en mannsbunad om det er noe rødt i den? Syntes å huske at Nordlandsbunaden har gult i seg? I så fall syntes jeg du absolutt bør gå for en kjole som f.eks kommer i gull. Syntes den røde på nr. 2 er veldig fin. Kanskje denne kommer i gull? Lykke til!
Bokalven Skrevet 5. juli 2004 #9 Skrevet 5. juli 2004 Jeg syntes du så skikkelig lekker ut i den røde (men så har jeg også en forkjærlighet for kjoler som er litt annerledes). Tror også du ville ha blitt fin i "Rød nr 2, Maggie Sottero, Temara".
Suzy Skrevet 5. juli 2004 #10 Skrevet 5. juli 2004 Du kledde definitivt best den stroppeløse fasongen (og jeg syns den røde var utrolig kul)!
Lullu Skrevet 5. juli 2004 #11 Skrevet 5. juli 2004 Du kledde definitivt best den stroppeløse fasongen (og jeg syns den røde var utrolig kul)! Enig. Du bør gå for noe stroppeløst.
Martha Stewart Skrevet 5. juli 2004 #12 Skrevet 5. juli 2004 Jeg synes den stroppeløse og kjolen med halterneck var finest. Kanskje den stroppeløse var aller penest. Mht til farge, så synes jeg den røde var flott på deg! Farge blir en smakssak tror jeg og hår, sminke og annen pynt kan jo tilpasses deretter. :-)
Aelwyn Skrevet 5. juli 2004 #13 Skrevet 5. juli 2004 Siden du bor i bergen så anbefaler jeg deg og ta turen på Brudekjoleformidlingen og prøve noen der også. Tror stroppeløst ville passet deg best. :-) Sender deg en pm jeg.
magnhild Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #14 Skrevet 5. juli 2004 Oi så morsomt med mange tilbakemeldinger!! Jeg synes også at halterneck og stråppeløs er det som passer meg best. På andre liker jeg utroilg godt spagettistropper, men det passet ikke meg i det hele tatt. Jeg får vel ta en tur til brudekjoleformidlingen også. Også har jeg kikki igjen før alle salonger er testet ut!! Men jeg tror jeg har veldig lyst på den gullkjolen eller den røde til Maggie sottero. Den røde jeg hadde på meg ser ut til å være en kopi av MS sin. Helt lik, bare at steinene er forskjellig. Synes MS sin er penest!
apriljente Skrevet 5. juli 2004 #15 Skrevet 5. juli 2004 Hei, her er min tilbakemelding :-) Den røde var kjempelekker, men ikke helt din stil synes jeg. Litt usikker på hårfargen din, om den er mørk brun, sort eller rødlig og da synes jeg den overdelen som ser ut som blå overdelen blir litt "kald" til deg. Jeg synes du bør går for litt gyldne, varme farger og da er den gullkjolen - bilde 1- alle tiders. Kjempeflott glans på skjørtet og den varme glansen gjenspeiler litt i hud og hår. Jeg synes også du skal velge noe som er litt enkelt. Derfor de kjolene på side 2 synes jeg er utelukket.. Bruk GOD tid, er du fortsatt usikker har du nok ikke funnet DEN ENE ennå. Lykke til
~*Unni*~ Skrevet 5. juli 2004 #16 Skrevet 5. juli 2004 Min mening bare: Stroppeløst kledde deg best uten tvil. Synes ikke halterneck passet til skuldrene dine. Den røde kjolen var flott, og du kledde veldig å ha et skjørt som stod litt ut. Den med halterneck hadde for lite skjørtvidde synes jeg. Den siste kjolen på side 2 hadde nok kledd deg godt vil jeg tippe På den annen side er du en moden kvinne som sikkert kunne kledd en sterk farge. Jeg synes det er viktig at du finner kjolen som er "deg", en som forteller litt om hvem du er. Lykke til
Bokalven Skrevet 5. juli 2004 #17 Skrevet 5. juli 2004 Jeg synes det er viktig at du finner kjolen som er "deg", en som forteller litt om hvem du er. Kjolen må passe med deg som person.
Tantemor Skrevet 5. juli 2004 #18 Skrevet 5. juli 2004 Jeg synes du bør gå for gullkjolen jeg!!!!! Den kledde deg best, og vil passe til din brudgoms bunad. Den røde må du ikke finne på å velge, det er grusomt med så rød kjole i bryllup. Blir for glorete.. Nei jenta mi, du må bare ha en kjole og det er gullkjolen!!!!!!! Lykke til med valget og den store dagen!
Bokalven Skrevet 5. juli 2004 #19 Skrevet 5. juli 2004 Den røde må du ikke finne på å velge' date=' det er grusomt med så rød kjole i bryllup. Blir for glorete.. [/quote'] Det er jeg helt uenig i! Rød kjole er kjempeflott!
minniepus Skrevet 5. juli 2004 #20 Skrevet 5. juli 2004 Syntes du kledde den uten stropper best. Synes ikke fasongen på gullkjolen ble bra. For smal eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå