Gå til innhold

Har så syyykt lyst på kjæreste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 19. Singel i ett år nå, og er rimelig lei av singellivet. HAr så lyst på kjærester, men alle gutter jeg har vært borti, har kun vært intr i en ting. Er lei..

vil ha en armkrok å komme hjem til <3… synd at mange gutter blir skremt fordi de tror at alle jenter er gifteklare bare de nevner forhold..

Anonymous poster hash: 020e8...b11
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel sa du at du var igjen? 12?

Skrevet

Hvor gammel sa du at du var igjen? 12?

Dårlig forsøk på å være morsom. Hva er vitsen med å være så ekkel egentlig? Jeg er 19, hvis du kan lese. ;) Har du ikke noe fornuftig å komme med, så la være å svare. Takk.

• Liker 4
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Skjønner deg godt - jeg er 30 og drømmer om det samme :) Forhåpentligvis går det troll i ord for oss begge i løpet av kort tid!

• Liker 1
Skrevet

Greit jeg beklager.

Men siden du har sååååååå lyst på kjæreste, hvor tror du ting går galt? Er det hos deg, hos dem eller er det bare alt sammen?

Skrevet

Er 19. Singel i ett år nå, og er rimelig lei av singellivet. HAr så lyst på kjærester, men alle gutter jeg har vært borti, har kun vært intr i en ting. Er lei..

vil ha en armkrok å komme hjem til <3… synd at mange gutter blir skremt fordi de tror at alle jenter er gifteklare bare de nevner forhold..

Der har vi det likt ;) Jeg har det på samme måte... Men du har tiden for deg. Du er bare 19 år. Jeg er ca dobbel så gammel og har det på samme måte. Er veldig vanskelig slike ting. Jeg føler at jeg skremmer menn hvis jeg snakker om følelsene mine, og det kan virke som om de kun er interessert i en ting.

Skrevet

Om dere vil unngå menn som kun er ute etter en ting så må dere knipe sammen beina til dere blir kjent med de. Da skygger vanligvis de som kun er ute etter sex banen.

Anonymous poster hash: 57686...b18
  • Liker 1
Skrevet

Nok av desperadoer her inne, bare å sende pmer.

Anonymous poster hash: 4b4cc...8f1

Skrevet

Om dere vil unngå menn som kun er ute etter en ting så må dere knipe sammen beina til dere blir kjent med de. Da skygger vanligvis de som kun er ute etter sex banen.

Anonymous poster hash: 57686...b18

ja, men det er lett å tro på forelskelsen til disse mennene. De sier at de er kjempeforelsket. Og at du er den beste de har møtt i sitt liv, og så blir man smigret, og har problemer med å knipe igjen ;) Men det er ikke lurt. Det lure er vel å knipe igjen, men mange blir jo kjærester selv om de er tidlig på ann ;). Men nei jeg vil anbefale selv å vente med sex, selv om jeg ikke alltid har vært så flink med det selv.

Skrevet

Når man er forelsket og har kjæreste, er det helt vanlig å ha lyst til å ha sex med vedkommende. Dette er en av de tingene som skiller en kjæreste fra en god venn. Derfor bør du ikke være overrasket over at en potensiell kjæreste ønsker å ha sex.

Du kan jo tenke over hva du egentlig er ute etter selv. Hva ser du etter i en kjæreste? Hvordan ser du for deg et forhold - bare en armkrok? Hvordan ser du for deg sexlivet med en kjæreste, og hvor tilbakeholden må en mann være for at du ikke skal stemple ham som kun ute etter sex?

Når du har det klart for deg hva du selv ønsker, så kan du forsøke å kommunisere disse ønskene når du treffer en potensiell kjæreste. Dette kan være spesielt nyttig om du ikke har en høy seksualdrift, siden dette ofte kan ende opp som en dealbreaker i et forhold.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...