AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Vi er barndomsvenner som har vært sammen noen år. Nå har han snart bursdag og jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe. Tidligere har jeg kjøpt skjorte, bukse, lommebok, klokke osv. Han ønsker seg ingenting. Han blir 25. Noen forslag?Anonymous poster hash: 0b7a5...779
Miss moneypenny Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Hva slags interesser har han? Til min samboer som fyller 31 har jeg følgende ideer til bursdag/ jul: - tursekk - ordentlig vannflaske - brettspill - gavekort restaurant (vi trenger et spark bak...) - konsertbilletter hvis jeg finner noe han liker - gensere
Gjest _LilleMy Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Om han liker å gå tur eller trene, kan du kjøpe treningsklær, tursekk og lignende. Gavekort er også en mulighet, på en klesbutikk han liker, restaurant, kino. Mulighetene er mange! Konsertbilletter om det er noe han liker i nærmeste fremtid, billetter til fotballkamp om det interesserer han.
Avalon Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Min er også vanskelig å finne noe til og ønsker seg aldri noe. Her er noe av det jeg har gitt til bursdag/ jul som jeg kommer på i farten: - Genser - T-skjorter - Boxere - Klokke - Ipod - Mobil - Dogtag med inngravering - Reise
Frøken Mitzi Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Når mannen her blei 25 fekk han blant anna slipsnål og mansjettknappar. Ikkje så veldig "spennande", men kjekt å ha :-)
Gjest Coolaid Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Vi er barndomsvenner som har vært sammen noen år. Nå har han snart bursdag og jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe. Tidligere har jeg kjøpt skjorte, bukse, lommebok, klokke osv. Han ønsker seg ingenting. Han blir 25. Noen forslag?Anonymous poster hash: 0b7a5...779 Det virker som om du har kledd ham til første skoledag. Hva med penal eller skolesekk ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå