villkatt Skrevet 4. juli 2004 #1 Del Skrevet 4. juli 2004 Heisann dere! Lurte på om noen her vet på hvilke hudpleie/velvære-salonger det går an å få sånn fake brunfarge på. Jeg så et innslag på frokost-tv i våres om at det kostet ca 300kr og at den varte i tre-fire uker.. Men så så jeg nettopp på tv hin dagen at det bare varte én uke og kostet like mye Er dette samme greiene? nokon såmm veit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg går og "bruner"meg som jeg kaller det;) jeg gjør dette på filantrope sallong i stortingsgaten. der sprayer hun hele kroppen din (kjempe fin og naturlige farge) det varer litt over en uke på meg. er du flink til å peele deg før du drar dit og i ettertid smører deg mye så holder fargen lenger. jeg anbefaler deg å gjøre det,jeg er så fornøyd med fargen og kommer til å fortsette med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 2 Skrevet 5. juli 2004 #3 Del Skrevet 5. juli 2004 HVOR MYE BETALER DU DER..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 2 Skrevet 5. juli 2004 #4 Del Skrevet 5. juli 2004 HVOR MYE BETALER DU DER..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg går og "bruner"meg som jeg kaller det;) jeg gjør dette på filantrope sallong i stortingsgaten. der sprayer hun hele kroppen din (kjempe fin og naturlige farge) det varer litt over en uke på meg. er du flink til å peele deg før du drar dit og i ettertid smører deg mye så holder fargen lenger. jeg anbefaler deg å gjøre det,jeg er så fornøyd med fargen og kommer til å fortsette med det. Hvor lang tid i forveien peeler du deg? Har hørt at man bør ta peelingen 3-4 dager i forveien, så fargen har noe å "feste" seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2004 #6 Del Skrevet 5. juli 2004 Spraybruning er nok fint for spesielle anledninger, men får jo minst en flaske selvbruningskrem for samme prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #7 Del Skrevet 6. juli 2004 jeg peeler dagen før,mulig man kanskje skal gjøre det tidligere men men... skal prøve det neste gang å se om resultatet varer lenger. jeg betaler vel rundt 300 kr så gjør det ikke hele tiden men en gang i blandt, og jeg føler meg så vel etterpå. egen selvbrunings krem gir IKKE det samme resultatet og blir fort skioldete. på sallong får du det jevnt over hele og en mye finere farge. lykke til jeg anbefaler det på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå