AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Som ikke varer lengre enn 30 min (helst 15-20 min), ikke inneholder laaange forklaringer og er litt mer rett på sak og som gjerne fokuserer mest på armer og rumpe, men også resten av kroppen? Setter stor pris på svar. Har søkt rundt men finner ikke det jeg er ute etter... Anonymous poster hash: a8d49...5a3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Også lurer jeg på om det egentlig er noen vits i å trene pilates for eksempel hver dag, eventuelt fire dager i uken om kostholdet mitt er på bærtur... Av ulike grunner så greier jeg ikke opprettholde et sunt kosthold, samme gjelder egentlig treningsrutiner men nå prøver jeg å trappe opp. Psykisk lidelse som er grunnen, er i behandling og tar musesteg fremover. Jeg tror nok jeg skal greie å trene pilates hver dag - jeg liker jo veldig godt å strekke meg, og pilates er jo litt tungt samtidig som det er litt avslappende også... Målet er å få en fin kropp bare. Vil jo ned i vekt også, men det tar jeg etterhvert.. Anonymous poster hash: a8d49...5a3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Søk opp Blogilates. Mye bra der. Anonymous poster hash: 01171...6f9
Asso Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Blogilates! Cassey Ho som sjefen er kjempeflink og det er gratis! =) Hun har masse bra filmer på YouTube =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå