AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Før levde menn og kvinner i forhold som varte livet ut, og folk var faktisk lykkeligere på grunn av det. Å gi en sjanse til forholdet er bra og viktig. I dag tar kvinner ut mestedelen av skilsmissene, og tar med seg ungene. Abort er vanlig, og selv om det hadde vert moralsk mer høyverdig å ikke pule i fylla og heller gjøre det når en er edru og har kondom, så driver folk fremdeles på slik. De har en gang ikke lojalitet til nasjonen lenger, folket deres. Hvor ble det av den omsorgsfulle kvinnen, som brydde seg om den sultende nabofamilien? Hvor ble det av kvinnene som såg ned på kvinnene som fikk barn utenfor ekteskap og som syntes det var trist at barnet ikke fikk en far? Siden det da ville vokse opp under dårligere forhold, og som ofte ikke ble like produktive og gode borgere? Nei, hvor ble det av alle de flotte kvinnene? Og når kommer de tilbake? Anonymous poster hash: c1458...fe7 1
globalagogo Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Når du går tilbake i seng, lillegutt. Det er sent nå 28
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Kanskje de kommer tilbake når de flotte mennene melder seg? Anonymous poster hash: 36c81...d8b 29
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Mye rart man lurer på...Anonymous poster hash: 54f74...e92 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Kanskje de kommer tilbake når de flotte mennene melder seg? Anonymous poster hash: 36c81...d8b Er nå mange flotte menn. Ikke alle som har fått like god oppfølging og oppdragelse slik at de greier seg da men :S Anonymous poster hash: c1458...fe7 2
Elensire Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Det kalles samfunnsutvikling. Ting forandrer seg, heldigvis. Det tar faktisk to for å lage ett barn. Det er to som dropper prevensjonen. Og det er alltid en mann som har valgt å trekke seg unna ansvaret bak en hver alenemor. Tidligere fridde gjerne mannen til kvinnen om han hadde gjort henne gravid. I dag stikker de med halen mellom beina. De flotte kvinnene er der. De treffer bare ikke de flotte mennene. Hvor er de? Det blir for snevert å si at de flotte kvinnene har forsvunnet. De flotte mennene har blitt borte de og. 23
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Det kalles samfunnsutvikling. Ting forandrer seg, heldigvis. Det tar faktisk to for å lage ett barn. Det er to som dropper prevensjonen. Og det er alltid en mann som har valgt å trekke seg unna ansvaret bak en hver alenemor. Tidligere fridde gjerne mannen til kvinnen om han hadde gjort henne gravid. I dag stikker de med halen mellom beina. De flotte kvinnene er der. De treffer bare ikke de flotte mennene. Hvor er de? Det blir for snevert å si at de flotte kvinnene har forsvunnet. De flotte mennene har blitt borte de og. Og det er nettopp derfor vi burde satse mer på oppdragelsen av gutter. Disiplin og hele pakka. Slik at han nemlig frir. Jeg synes selvsagt at mennene burde gå tilbake til en mer moralsk og kanskje mer hardarbeidende Anonymous poster hash: c1458...fe7 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 Og det er alltid en mann som har valgt å trekke seg unna ansvaret bak en hver alenemor. Jaha, så det er mannens skyld dersom kvinnen er fullstendig umulig å bo sammen med, og han velger å avslutte forholdet? Hva om hun har vært utro? Jeg er like lite nyansert som deg når jeg skriver dette. Anonymous poster hash: 92367...79b 3
Gjest krokodillen Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Før levde menn og kvinner i forhold som varte livet ut, og folk var faktisk lykkeligere på grunn av det. Å gi en sjanse til forholdet er bra og viktig. I dag tar kvinner ut mestedelen av skilsmissene, og tar med seg ungene. Abort er vanlig, og selv om det hadde vert moralsk mer høyverdig å ikke pule i fylla og heller gjøre det når en er edru og har kondom, så driver folk fremdeles på slik. De har en gang ikke lojalitet til nasjonen lenger, folket deres. Hvor ble det av den omsorgsfulle kvinnen, som brydde seg om den sultende nabofamilien? Hvor ble det av kvinnene som såg ned på kvinnene som fikk barn utenfor ekteskap og som syntes det var trist at barnet ikke fikk en far? Siden det da ville vokse opp under dårligere forhold, og som ofte ikke ble like produktive og gode borgere? Nei, hvor ble det av alle de flotte kvinnene? Og når kommer de tilbake? Anonymous poster hash : c1458...fe7 Svada! Hvor har du det fra at kvinner var lykkeligere før fordi de vsr i etforhold som varte livet ut? Kvinner hadde ikke de samme mulighetene den gang for å klare seg alene. Det var iogså uglesett å skille seg. Selv i dag er det alt for mange som holder sammen til tross for at de ikke er lykkelige i forholdet. Å få barn utenfor ekteskap er heller ikke synonymt med at barnet ikke har en far. Man kan være en far selv om man ikke er sammen med barnemor Tror kun du er ute etter å provosere. Intet annet
Gjest krokodillen Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Jaha, så det er mannens skyld dersom kvinnen er fullstendig umulig å bo sammen med, og han velger å avslutte forholdet? Hva om hun har vært utro?Jeg er like lite nyansert som deg når jeg skriver dette. Anonymous poster hash: 92367...79b Vel, om utroskap er grunnen til brudd sp burde han uansett være mann nok til å ta ansvar for sitt eget barn
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Vel, om det er noen trøst, TS, så er kvinnene fortsatt like dumme som de alltid har vært. Anonymous poster hash: 6cf70...2c8 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Vel, om utroskap er grunnen til brudd sp burde han uansett være mann nok til å ta ansvar for sitt eget barn Dette blir morsomt ser jeg. Hva om han er mann nok, men at kvinnen nekter han samvær med barna? Lite man da kan gjøre når barnevernet, advokater og NAV tror på det kvinnen sier. Anonymous poster hash: 92367...79b 1
Gjest krokodillen Skrevet 25. august 2014 #13 Skrevet 25. august 2014 Dette blir morsomt ser jeg. Hva om han er mann nok, men at kvinnen nekter han samvær med barna? Lite man da kan gjøre når barnevernet, advokater og NAV tror på det kvinnen sier. Anonymous poster hash: 92367...79b Da blir det noe annet. Men å påstå at barna ikke kan vokse opp med en far pga de har fått unge utenfor ekteskap er å ta litt hardt i. Og det skal godt gjøres for en mor og nekte samvær med mindre far er helt ute å kjøre
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #14 Skrevet 25. august 2014 Ts - hvor ble det av de flotte mennene som tok ansvar når de hadde gjort noen gravide, og satte sin ære i å gjøre sin kone og sine barn lykkelige?Anonymous poster hash: 34365...f86 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #15 Skrevet 25. august 2014 Ts - hvor ble det av de flotte mennene som tok ansvar når de hadde gjort noen gravide, og satte sin ære i å gjøre sin kone og sine barn lykkelige?Anonymous poster hash: 34365...f86 Kvinner har hatt eneretten på oppdragelse i over 6.000 år, likevel klager de på resultatet. *sukk* Anonymous poster hash: 6cf70...2c8 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #16 Skrevet 25. august 2014 Ts - hvor ble det av de flotte mennene som tok ansvar når de hadde gjort noen gravide, og satte sin ære i å gjøre sin kone og sine barn lykkelige?Anonymous poster hash: 34365...f86 Vel om jeg gjør noen gravid, kan jeg love deg at jeg gjør nettopp det. Men så er ikke jeg en som har vert så mye på byen og pult, har ikke så veldig draget heller tror jeg. Anonymous poster hash: c1458...fe7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #17 Skrevet 25. august 2014 Kvinner har hatt eneretten på oppdragelse i over 6.000 år, likevel klager de på resultatet. *sukk* Anonymous poster hash: 6cf70...2c8 For noe sludder.Anonymous poster hash: 34365...f86 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #18 Skrevet 25. august 2014 Vel om jeg gjør noen gravid, kan jeg love deg at jeg gjør nettopp det. Men så er ikke jeg en som har vert så mye på byen og pult, har ikke så veldig draget heller tror jeg. Anonymous poster hash: c1458...fe7 Tror du?Anonymous poster hash: 83e0c...531
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #19 Skrevet 25. august 2014 Tror du?Anonymous poster hash: 83e0c...531 Ja, jeg vet ikke om damer har en tendens til å like meg eller ikke... Anonymous poster hash: c1458...fe7
Gjest Snuppi Skrevet 25. august 2014 #20 Skrevet 25. august 2014 Ja, jeg vet ikke om damer har en tendens til å like meg eller ikke...Anonymous poster hash: c1458...fe7 Du liker tydeligvis ikke kvinner. Hvorfor bryr du deg om kvinner har en tendens til å like deg eller ikke?? Du går ikke akkurat inn for å bli likt med de elendige holdningene som du viser her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå