Gå til innhold

Herregud, hva har jeg gjort?

Fremhevede innlegg

Gjest deppa gjest
Skrevet

det har seg sånn at jeg har likt en fyr ganske lenge...

har sett på han en stund, og i går ute på byen mannet jeg meg opp til å spørre om navn, tlf nr, og det fikk jeg.

etter at byen stengte ringtes vi og møttes. han ble da med hjem til en venninne av meg på nachspiel.

det som skjedde var selvfølgelig at vi hadde sex.

Og nå har jeg så fylleangst og er så deppa fordi jeg "ga" meg til han for fort.

Var full og tenkte rett og slett ikke.

Og nå sitter jeg her med den følelsen at det var det, og at vi aldri kommer til å sees igjen.

han sa til meg i dag tidlig (etter sexen) hvor fin en natt han hadde hatt meg meg (ikke sånn pervo) og at han hadde blitt så smigret over at jeg hadde sjekka han opp.

Men nå har jeg døds dårlig samvittighet, føler meg litt horeaktig og lurer på hva jeg kan gjøre eller si for å gjøre dette "godt" igjen?

Skal jeg ringe han og forklare det?

Altså forklare at jeg har dårlig samvittighet pga at jeg hadde sex med han så kjapt???

Når vi skiltes i dag virka han litt kald, men jeg vet ikke om det er fordi jeg virka sur/deppa.

Jeg holdt jo nesten på å begynne å gråte rett før han skulle dra fordi jeg angret over "løsaktigheten" min.

Syns dere jeg burde sende han en melding, eller burde jeg vente. i Såfall hvor lenge?

På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort er gjort. derimot syns jeg ikke at du skal ringe han eller sende melding og si at du angrer og har dårlig samvittighet. dere var jo to om det?

Ring heller og spør om han vil finne på noe sammen med deg.

Gjest Poirot
Skrevet

Ikke send melding, eller si unnskyld.

Gjest Anonymous
Skrevet

meld til han du,du er ikke den første som gjør dette og ikke den siste heller.Ser liksom ikke hva som er så galt med å ha sex første kvelden jeg.virker jo som han også hadde det fint.

LYKKE TIL :klem::kose:

Gjest deppa gjest
Skrevet
Gjort er gjort. derimot syns jeg ikke at du skal ringe han eller sende melding og si at du angrer og har dårlig samvittighet. dere var jo to om det?

Ring heller og spør om han vil finne på noe sammen med deg.

Ja, det kan vel også misforståes hvis jeg sier jeg angrer, eller sier unnskyld.

Og ja, som du sier...vi var jo to om det...

Takk for svar. :)

Gjest deppa gjest
Skrevet
meld til han du,du er ikke den første som gjør dette og ikke den siste heller.Ser liksom ikke hva som er så galt med å ha sex første kvelden jeg.virker jo som han også hadde det fint.

LYKKE TIL :klem::kose:

Jah, men jeg burde vel vente noen dager med den meldinga.

Har litt lyst å spørre om han blir med på kino eller noe.

takk til deg også :-)

Skrevet

Ja. sier du at du føler deg "billig", så sier du indirekte at han er det og. dessuten syns jeg ikke det dere har gjort er så ille jeg. ta det som det kommer du :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Du har ikke gjort noen annen "feil" en at du er en moderne kvinne. Hvem i helvete (unnskyld uttrykket) er det egentlig som har "bestemt" etter hvor lang tid vi kan ligge med en fyr, hvor mange vi kan ligge med, osv før vi blir stemplet? Det er ikke noe annet en et sett med sosiale regler som hører hjemme i steinalderen. En normal, moderne og oppegående mann respekterer deg for den du er, om du så velger å ha sex med han den første kvelden eller senere.

Gjest ikke så deppa gjest nå
Skrevet
Du har ikke gjort noen annen "feil" en at du er en moderne kvinne. Hvem i helvete (unnskyld uttrykket) er det egentlig som har "bestemt" etter hvor lang tid vi kan ligge med en fyr' date= hvor mange vi kan ligge med, osv før vi blir stemplet? Det er ikke noe annet en et sett med sosiale regler som hører hjemme i steinalderen. En normal, moderne og oppegående mann respekterer deg for den du er, om du så velger å ha sex med han den første kvelden eller senere.

Jada, men saken er at jeg aldri har hatt noe slags one-night stand.

I tillegg gikk det ganske hardt og kinky for seg (var deilig altså) :wink:

Men det er bare litt uvant for meg, det med one-night stand altså :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg beklaget meg til venninnene mine da jeg hadde hatt sex på første daten. Men som venninnene mine sa; Han likte det nok! :wink:

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Er ikke sikkert han ser på deg som "horete", selv om du kanskje innbiller deg at han gjør det.

Jeg kan jo fortelle deg en "solskinnshistorie" :kul:

Hadde one night med en fyr, og vi ble kjærester 10 dager etter det og var sammen i over 1 år. Kan gå bra det der skjønner du!!

Send ei helt nøytral melding. Kanskje en festlig vits, eller "Hei! Takk for sist.. Hehe! Dette må vi gjøre oftere!" eller noe... Viss du var sur/deppa sist han så deg, så må du rette opp inntrykket synes jeg. Sjarmer han i senk, enkelt og greit!! You go girl!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Om han likte deg og vil ha mer med deg og gjøre, så tror jeg han tar kontakt uavhengig om du hadde sex med han eller ikke.. Og om han bare ville ha deg en natt, så se positivt på det. Du fikk han i alle fall for en natt da.. Er ikke det bedre enn ingenting da?!

Gjest glad gjest nå
Skrevet
Er ikke sikkert han ser på deg som "horete", selv om du kanskje innbiller deg at han gjør det.

Jeg kan jo fortelle deg en "solskinnshistorie" :kul:

Hadde one night med en fyr, og vi ble kjærester 10 dager etter det og var sammen i over 1 år. Kan gå bra det der skjønner du!!

Send ei helt nøytral melding. Kanskje en festlig vits, eller "Hei! Takk for sist.. Hehe! Dette må vi gjøre oftere!" eller noe... Viss du var sur/deppa sist han så deg, så må du rette opp inntrykket synes jeg. Sjarmer han i senk, enkelt og greit!! You go girl!

Nei altså...

Jeg sendte han en melding i sta.

Spurte om hvordan formen var osv.

Så sa han at alt var bra...også sendte jeg enda en sms, og spurte om vi kunne ta en kino tur, så svarte han: Det ville vært kjempe kos...

hihihhi

så takk for råd fra folk her :):):)

Gjest glad gjest nå
Skrevet
Om han likte deg og vil ha mer med deg og gjøre' date=' så tror jeg han tar kontakt uavhengig om du hadde sex med han eller ikke.. Og om han bare ville ha deg en natt, så se positivt på det. Du fikk han i alle fall for en natt da.. Er ikke det bedre enn ingenting da?![/quote']

Tenkte sånn faktisk.

Går det dårlig så har jeg i hvertfall hatt han en natt... og natta var sinnsyk :hoho:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Bra :) Man kan ikke sitte å deppe for ting man ikke får gjort noe med.. :)

Skrevet
Var full og tenkte rett og slett ikke.

Og nå sitter jeg her med den følelsen at det var det, og at vi aldri kommer til å sees igjen.

Var akkurat like løsaktig som deg en lørdag for 4 år siden. Og nå sitter jeg her med stor mage og en nydelig giftering på finger´n. :P

Selvfølgelig kan det være lurt å påpeke at dette ikke er noe du vanligvis foretar deg, og at du derfor ble litt satt ut av nerver neste morgen. Jeg for min del sendte en melding etter at vi skiltes, som lød omtrent: "I tilfelle du ikke har forstått det, så liker jeg deg veldig godt. Kan virkelig tenke meg å se deg igjen..." Dagen etter ringte han og ba meg på kino!

Gjest glad gjest nå
Skrevet

Var akkurat like løsaktig som deg en lørdag for 4 år siden. Og nå sitter jeg her med stor mage og en nydelig giftering på finger´n. :P

Selvfølgelig kan det være lurt å påpeke at dette ikke er noe du vanligvis foretar deg, og at du derfor ble litt satt ut av nerver neste morgen. Jeg for min del sendte en melding etter at vi skiltes, som lød omtrent: "I tilfelle du ikke har forstått det, så liker jeg deg veldig godt. Kan virkelig tenke meg å se deg igjen..." Dagen etter ringte han og ba meg på kino!

Så flott å høre :)

Og gratulerer så mye...!

Vel, nå har jeg bedt han på kino som sagt, og han virket kjempe glad for at jeg spurte om han ville gå på kino med meg...

Så det ser ikke ut som om alt håp er ute her :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...