AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Ugh.... På onsdag er det klart for første kursdag....veiing æsj... Gruer meg! Har etter tre fødsler på 4 år noen kilo å ta av og måtte bite i det sure eplet ved å melde meg på kurs! Ikke det at kurs er negativt, men ved å melde seg på innrømmer man jo at man er blitt for tjukk😜 Noen her med erfaring fra GR?? Kurset varer 8 uker og håper jeg kan ta av mellom 6-8 kilo👍 kommer til å savne sjokoladedaten på kvelden etter at barna har lagt seg! Jeg bruker omtrent all min viljestyrke på å være en god og harmonisk mor tre barn under 4 år, og når kvelden kommer fortjener jeg jammen en godbit😜 men nå er det altså slutt!!Anonymous poster hash: c2ad0...881
Lillie Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Gikk selv på et minikurs på et par uker etter førstemann ble født. Hadde rundt 5-6 kilo som skulle av, og kurset bare hjalp meg i gang, så fortsatte jeg selv etter at det var over. For meg hjalp det veldig, hadde nok slitt å fått av meg de kiloene uten hjelp. Jeg var ganske så rigid på alt, skrev ned hver minste lille ting jeg puttet i munnen. Lykke til, det går nok bra Det er bare positivt å endre livsstil og kosthold, forhåpentligvis kan du holde det etter kurset også (selv om jeg gikk på kurs for rundt 12 år siden er jeg fortsatt i dag "preget" av det, og holder meg til et sunt kosthold...men teller ikke kalorier lenger ).
Gjest Nanne70 Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Ugh.... På onsdag er det klart for første kursdag....veiing æsj... Gruer meg! Har etter tre fødsler på 4 år noen kilo å ta av og måtte bite i det sure eplet ved å melde meg på kurs! Ikke det at kurs er negativt, men ved å melde seg på innrømmer man jo at man er blitt for tjukk Noen her med erfaring fra GR?? Kurset varer 8 uker og håper jeg kan ta av mellom 6-8 kilo kommer til å savne sjokoladedaten på kvelden etter at barna har lagt seg! Jeg bruker omtrent all min viljestyrke på å være en god og harmonisk mor tre barn under 4 år, og når kvelden kommer fortjener jeg jammen en godbit men nå er det altså slutt!!Anonymous poster hash: c2ad0...881 Du kan fortsatt unne deg en "godbit", så lenge det er innenfor "kaloribudsjettet" og med lite sukker,ettersom dette kan øke sultfølelse/søtsug. Frukt eller bær med litt vaniljekesa, rå grønnsaker med kesamdipp, "is" av frosne bær og yoghurt eller kesam osv. Pass ellers på at du spiser god og mettende mat til de andre måltidene, det burde også hjelpe mot søtsuget på kvelden. Til sist vil jeg si at du ikke skal grue deg - prøv å se på dette som noe positivt, at du har tatt tak for en sunnere livsstil Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå