AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Jeg er blitt kjent med en gutt nylig og vi skal ut på joggetur/tur imorgen sammen. Er så ufattelig sjenert, aldri vært i forhold før eller vært med gutter. Så det kommer sikkert til å bli kleint og jeg kommer til å skuffe han.. For jeg er så, argh! Ja ulært i den banen. Så hjelp meg, forslag hva vi kan snakke om, si,ikke si etc. Jeg er så ufattelig glad i han Anonymous poster hash: 0890f...69f
Dricka Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Ække så lett å løpe og snakke samtidig.. Kommer an på hvor godt trent du er.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Kommer sikkert til å løpe en stund, og så rusle litt, spasere... Anonymous poster hash: 0890f...69f
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Jeg digger jenter som tør å fortelle ting om seg selv uten at jeg må stille det riktige spørsmålet først.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Ta det som det kommer. Jeg møtte en gutt på nettet som jeg hadde snakka med en stund. Er skikkelig sjenert. Når jeg møtte han føltes det som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Praten kom naturlig. Anonymous poster hash: a803d...790
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Tusen takk for svar dere <3 Håper inderlig at jeg kan åpne meg. Flere tips om hva dere gutter liker å høre/snakke om mottas med glede Anonymous poster hash: 0890f...69f
Timza Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Tusen takk for svar dere <3 Håper inderlig at jeg kan åpne meg. Flere tips om hva dere gutter liker å høre/snakke om mottas med glede Anonymous poster hash: 0890f...69f Snakk om det som interesserer deg, og det som definerer deg da det er det han er ute etter. Han ønsker jo å lære deg å kjenne.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Jeg digger jenter som tør å fortelle ting om seg selv uten at jeg må stille det riktige spørsmålet først. Som f.eks? Det gjør jeg sjelden uten at jeg kjenner en fyr godt. For jeg vet ikke helt hva han er interessert i å høre om, så da er det greiest med litt spm.. Men så er det mange menn som ikke spør så mye, men snakker om seg selv uten å bli stilt spørsmål. Med dem føler jeg at jeg kan gjøre det samme. Anonymous poster hash: 943c9...537
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 Som f.eks? Det gjør jeg sjelden uten at jeg kjenner en fyr godt. For jeg vet ikke helt hva han er interessert i å høre om, så da er det greiest med litt spm.. Men så er det mange menn som ikke spør så mye, men snakker om seg selv uten å bli stilt spørsmål. Med dem føler jeg at jeg kan gjøre det samme. Anonymous poster hash: 943c9...537 Det kommer helt an på hvem du er. Men hvis han for eksempel snakker om hva han gjorde i ferien så kan du begynne å snakke om hva du gjorde i ferien, så kan du begynne å gjøre det samme uoppfordrett når dere har "melket" ferdig ferien hans.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 * Anonymous poster hash: 0890f...69f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Hvordan gikk joggeturen? Hva snakket dere om? Anonymous poster hash: 943c9...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå