AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Ble bedt med på kino, men sa at jeg ikke kunne på det tidspunktet fordi jeg jobber. Sa at det enten måtte bli et annet tidspunkt eller så må det bli uten meg. Hørte ikke noe mer og må bare anta at de har dratt uten meg. Wow. Hender ofte at noen inviterer meg med på noe, eller så inviterer jeg dem, og så "glemmer" de å sende den siste meldingen. Hvis jeg inviterer kan det hende at personen ikke svarer. Det betyr tydeligvis "nei", uten at jeg vet noe om årsaken eller om det er noen vits i å invitere samme person senere en gang. Den samme personen kan finne på å inviterer meg med på noe kort tid etterpå, så det er ikke det at de helst ikke vil henge med meg. Dette skjer med mange personer. Dette er ikke bare noe jeg sliter med. Er en vennegjeng hvor det er flere som irriterer seg over at enkelte ikke klarer å svare, og bare lar det å ikke svare bety nei. Men det folk tydeligvis ikke har skjønt er at vi gjerne skulle likt å vite om personen ikke kan eller om personen ikke vil. Man får mest lyst til å gi opp slike folk og la dem seile sin egen sjø, hvis grunnleggende kommunikasjonsevner og vanlig folkeskikk er total mangelvare. Driver også med litt hobbysalg og har kontakt med folk jeg ikke kjenner. De spør og maser om produkt og pris, før man plutselig ikke hører noe mer fra dem. Kanskje har de ombestemt seg, jeg vet ikke. Men når man kommuniserer med en vanlig privatperson og ikke et stort firma, så gir man beskjed hvis man ikke vil ha produktet likevel, så selgeren slipper å lure eller purre/mase. Anonymous poster hash: ba32e...f3d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Folk er så travle, virker det som.. Det tikker inn mld, de ville i det minste skrevet "ok" eller "neivel", men så skjer det noe som distraherer dem og hele mld blir glemt. Eller folk tenker at de skal svare senere, men så glemmer de det. Når de husker det, så tenker de vel at det ikke er vits i å skrive "jeg kunne ikke være med tidligere i dag" e.l. Anonymous poster hash: 127d5...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå