AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Jeg har helt siden barneskolen hatt problemer med gutter/menn, og problemet har eskalert eksponentielt siden da (er 22). Jeg greier ikke snakke til menn på en normal måte, og jeg greier ikke sitte ved siden av dem. Jeg synes rett og slett det er ubehagelig å interagere med dem, selv om det bare skulle være snakk om så lite som å spørre om veien til et sted, eller løse en gruppeoppgave på studiet. Jeg har aldri hatt noe forhold, aldri hatt sex og aldri vært forelsket, og over tid har jeg blitt mer og mer usikker på meg selv på grunn av det. Jeg begynner dessuten å lure på om dette er et hint til at jeg kanskje er homofil? Har ikke hatt noen spesifikke hendelser med jenter som får meg til å tro det, er bare fordi jeg ikke takler menn. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, jeg har egentlig aldri hatt noen negative hendelser med menn som jeg kan huske. Jeg hadde et godt forhold til min far og mine brødre da jeg var liten (opp til midten av barneskolen) men etter dette har jeg fått et problematisk forhold til dem akkurat pga dette med at jeg ikke er konfortabel i deres nærvær, og ikke greier å kommunisere med dem. Noen som vet hva som er galt med meg? :-( Anonymous poster hash: f9a41...e7d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Aseksuell? Anonymous poster hash: 2fee1...fba
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Feminist?Anonymous poster hash: 05eab...f17
Wiggins Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 De fleste homofile klarer da utmerket å omgås det motsatte kjønn på vanlige hverdagslige måter. Siden menn utgjør omtrent 50% av verdens befolkning er det et stort problem at du ikke klarer å omgås oss. Dette høres ut som psykologmat.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Aseksuell? Anonymous poster hash: 2fee1...fba Jeg er ikke aseksuell. Jeg har kanskje ikke hatt følelser for noen, men jeg har ingen problemer med seksuell lyst. Anonymous poster hash: f9a41...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå