Gjest bustyvel Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Har akkurat begynt i en stillesittende jobb, og magen min romler konstant.. I min tidligere jobb løp jeg mye rundt, og rakk liksom ikke tenke på at jeg var sulten. Nå sitter jeg og funderer og skriver mye, og magen min hyler jo fra morgen til kveld, selv om jeg spiser det samme. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Skift jobb? Det nye er jo nå at stillesitting er omtrent noe av det verste du kan gjøre for helsen. Anonymous poster hash: cf86c...a17
Gjest _LilleMy Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Jeg holder meg mett lenge på havregrøt! Brødskiver derimot blir jeg sulten av med en gang.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Jeg blir mett av havregrøt, egg, skinke, kesam og proteinrike matvarer. Og blir like sulten igjen av fiskekaker, brødskive, frukt, fiskeboller osv... Har du prøvd å drikke mer vann? eller spise mer fett og proteinrike matvarer? Anonymous poster hash: 3e794...959 1
Gjest bustyvel Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Ja, finn en fysisk juristjobb til meg, så kan jeg bytte jobb er mye aktiv på fritiden, så er ikke bekymret for det, kun det at magen hyler dagen lang... Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå