AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Hadde en fling med denne mannen for 4 år tilbake, men vi 'ble' aldri noe, og hadde aldri sex. Traff min nåværende samboer ganske raskt etter at denne flørten var over, og skal nå gifte meg, egentlig. Problemet er at jeg ikke glemmer denne mannen, og vi møtes/sees ofte "sånn på gata". Han er også en gammel venn av samboeren min, men de har ikke kontakt nå. I løpet av disse 4 årene har jeg og denne mannen flørtet en del på fester osv. Det er alltid litt klein stemning når vi treffes, og jeg har alltid følt noe i lufta rundt han. Problemet er at følelsene mine ble forverret sist helg. Det har egentlig ikke opptatt tankene mine tidligere, (bortsett fra de timene vi treffes på fester), men nå er han i tankene hele tiden. Sist helg traff vi hverandre i taxikøa på vei hjem, og jeg var 'full og modig' nok til å spørre han om hvorfor det alltid var en klein stemning. Jeg sa at jeg føler at vi flørter litt, men at alt er så ubehagelig og rart. Først ville han ikke snakke om det, men så slapp han bomben. Han hadde store følelser for meg i løpet av den perioden vi flørtet for 4 år siden, og han har fortsatt følelser! Han droppet kompisen (min samboer) da vi ble sammen, fordi han hadde det vondt. Han sa at han angret for at han ikke prøvde seg litt mer da vi "holdt på", og var for feig. I tillegg sa han at han aldri ville glemme meg, og alltid ville vente på meg. Jeg var sjokkert, men dum nok til å si at jeg også alltid følte noe når vi trefftes. Vi snakket om at jeg elsket samboeren min, og at dette var "for seint til å gjøre noe med". Og det er jo for seint. Jeg elsker kjæresten min, men spenningen er så stor! Jeg føler at jeg aldri fikk prøvd ut om det ville blitt noe i mellom oss, og angrer på at vi ikke tok steget litt lengre for 4 år siden. Samtidig vil jeg ikke kaste bort forholdet jeg har nå. Samboeren min er skikkelig drømmetype, men jeg er liksom ikke helt forelsket og tiltrukket lengre. Jeg har alltid valgt han pga tryggheten og stabiliteten, ikke pga utseende og sjarm. Han er så rolig, trygg og snill, og i blant blir det nesten kjedelig. Tanken på å være utro med denne mannen har jo slått meg, men da står jeg alene, og det er egentlig ikke sex som frister. Følelsene mine er mer en slags forelskelse, men er redd for å ta et steg. Ble så smigret da han fortalte om sine følelser om meg, at jeg på en måte fikk følelser for han tilbake. Følelser jeg ikke visste jeg hadde. Er dette noe som vil gi seg? Jeg oppsøker han jo nå, på en måte. Kjører forbi huset hans, drar ut på steder han drar osv. Vet at denne 'oppsøkingen' gjør det vanskeligere for meg selv, men jeg er som en fjorten år gammel hormonell jente nå. Noen som har følt noe for andre enn mannen min? Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: abd9d...f71
Ylva Virvla Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Ja, hvis du kutter han ut vil det etter hvert gi seg. Spørsmålet er om typen din er den rette for deg hvis du synes han er kjedelig. Bestem deg nå.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Dersom du velger å utforske mulighetene med denne mannen, gjør det slutt med samboeren din først for guds skyld! Denne trygge snille mannen fortjener ikke å bli sveket av den han elsker, og kanskje aldri stole på kvinner igjen. Du er allerede følelsesmessig utro, og bare det viser at du ikke elsker samboeren din nok. Syns du skal gjøre det slutt uansett pga det, så kan han finne seg ei som virkelig elsker ham. Det er ikke bare din tid du kaster bort.Anonymous poster hash: b163e...4b4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Du må ikke finne på å gifte deg med denne mannen slik du beskriver dine følelser ovenfor ham. De eksisterer jo ikke? Det er jo uavhengig av denne nye personen, som jo kan vise seg å være ikke en god match. Jeg har følt noe for andre enn ektefellen min, men det har aldri vært på bekotsning av ektefellen og jeg "er" slik - jeg er ikke 100% emosjonelt og seksuelt monogam(har dog aldri fulgt følelsene, og tar de med knusende ro). Du virker dog ikke være slik, og det virker ikke som du overhodet trives med partneren din? "Ikke helt tiltrukket" er jo ikke en bra ting, og han vil ta det mye verre å vite at du følte slik før bryllupet. Avlys. Og ta utgangspunkt i at du blir singel, ikke "alene". Anonymous poster hash: 94e00...37d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Jeg har jo aldri hatt disse "følelsene" tidligere, og lurer derfor på om di rett og slett dukket opp fordi jeg ble smigret. Og jo, jeg finner jo mannen min tiltrekkende, men etter sist helg har jeg ikke følt meg så tiltrukket av han. Da vi ble et par, tok det faktisk litt tid før han ble 'sexy' i mine øyne. Han er en pen mann, men attraktiviteten kom nok samtidig som følelsene mine økte. Uansett er det ikke utseende dette handler om, men om dette er en følelse som er normal? Er det kjent å tenke på et liv med en annen enn sin mann i løpet av et forhold? Kan det ikke være at jeg er betatt, og at det vil gå over? Følelsesmessig utro er et sterkt ord å bruke hær. Jeg vil jo ikke ha disse tankene, og jeg tenker for så vidt ikke på denne flørten under samleie eller lignende. Bare tenker litt sånn generelt på han. Er alt håp ute da? Ingen som har opplevd sommerfugler for noen andre i en kort periode? Er ikke det mulig, og kan det ikke hende at dette går over om litt? Var jo hodestups nyforelsket i samboeren min for ei uke siden, så alt dette har jo tydeligvis noe med den samtalen med han andre å gjøre. Er det mulig å føle seg forelsket når man egentlig er smigret? TsAnonymous poster hash: abd9d...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå