Jannemo Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Hei! Jeg trenger litt hjelp til å tenke klart. I en lengre periode har jeg hatt noe på gang med en fantastisk mann. I starten var det uskyldig småprating og et vennskapelig forhold da vi møttes for at barna våre skulle leke sammen. Samtalene ble lengre og vi snakket etterhvert også sammen via Facebook og sms når vi ikke var sammen. Han virket veldig interessert i å finne på ting sammen. Han var oppmerksom og hyggelig. For en liten stund siden ble samtalene mer intense og seksuelle. Han fortalte at han i snart 1 år har hatt fantasier om meg og at han har lyst på meg. Jeg har følt det på samme måte og fortalte han at de følelsene er Gjensidige. Han har også med fleipende tone (tror jeg?!) sagt at jeg og sønnen min gjerne kunne flytte inn hos han, så kunne vi levere barna våre sammen i bhg osv, før vi dro sammen mot jobb. Han tullet mye med tanken om fremtidige ting vi kunne gjort sammen som et par. Forrige helg var vi ute sammen, bare han og jeg. Han spanderte alt og det var en veldig hyggelig kveld! Vi møtte kjente og han skrøt av meg til dem, men fortalte de at vi bare var gode venner. Da vi satt alene igjen, kysset han meg plutselig. Det var litt uventet, men noe jeg også lengtet etter å gjøre. Et kyss førte til flere. Da kvelden nærmet seg slutt tok vi følge hjemover. Han holdt meg i hånden og fortalte at han var betatt av meg. Jeg fortalte at også jeg var betatt av han. Jeg ble med han hjem og det førte til at vi hadde sex. Det vil si, vi beg å ha sex, men vi følge begge to at det ble feil og bestemte oss for å ta det igjen en annen dag. Vi koste litt, før jeg bestemte meg for å reise hjem. Vi kysset hade og stemningen var fin. Dagen etter var jeg engstelig for at stemningen mellom oss skulle bli rar. Vi snakket ikke så mye sammen, annet enn at vi begge takket for en fin ettermiddag og kveld. Han fortalte igjen at han er betatt, jeg også. Men da jeg spurte hva det egentlig er mellom oss, svarte han "Vi er bare gode venner, men vi vet jo ikke hva fremtiden bringer. ;-) " Jeg er så forvirret! Hva burde jeg gjøre? Ta avstand? Fremdeles ta initiativ til ting vi kan finne på sammen? Jeg er veldig betatt av han og det er vanskelig å ikke ta kontakt med han like mye som før...
Gjest C'est la vie:) Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Jeg ville vært forsiktig med å legge tanker for han, med å tro at han ikke ønsker like mye kontakt videre. Ut fra hvordan du beskriver tiden dere har hatt sammen, virker han som en mann om setter stor pris på deg, da han skryter av deg til andre, og dere har en god kommunikasjon. Jeg kan komme med to råd som alternativer for fremgangsmåte: 1. Ta initiativet og fortsett som før. Det han kan mene med "...hva fremtiden bringer" kan like gjerne være at han indikerer at dette er noe han ønsker på sikt, men ønsker å bli bedre kjent med deg. Dette kan evt. ha med at det er barn i bildet, hvor flere velger å være mer forsiktig. 2. La han ta mer initiativ samtaler og treff, hvor du da kan oppleve å finne ut av om han er interessert gjennom hvordan han kommuniserer med deg fremover, kontra hvordan det har vært. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Jeg er veldig skeptisk til denne mannen, veldig. Jeg synes han virker veldig useriøs, jeg ville ha holdt meg unna. Anonymous poster hash: 86d86...db0 1
tussi84 Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Ville gitt det litt tid jeg. Feks date en periode og se om det fører til noe mer enn vennskap. Du kan jo spørre om han interessert i å date deg for å bli kjent
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Når han kjenner deg så godt som han gjør nå, og fortsatt ikke vet og bare er gode venner, virker han ikke så fantastisk som du tror... Anonymous poster hash: 02dd5...824 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå