AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Hei! Jeg har ikke vært betatt av noen på flere år, men møtte en gutt på et arrangement for 1,5 mnd siden som jeg har blitt batatt av. Vi kommer fra samme sted, men vi studerer/jobber ganske langt fra hverandre. Tingen er at vi bare har møttes og snakket den ene gangen på grunn av at flere grunner, men vi har holdt kontakten siden da. Det var han som la meg til på facebook og som tok kontakt først, like etter at vi møttes på arrangementet. Men jeg føler ikke at samtalene våre er særlig mer enn venne-aktig eller at vi holder på, selv om vi har en god tone og samtalene er morsomme. Det virker som om begge er litt redde for å ta steget videre i samtalen på en måte. Også gjør det ting litt vanskelig at det er litt avstand inn i bildet, men vi kommer fra samme plass, så vi kan alltids møtes når vi drar hjem igjen. Jeg regner med at han ville droppet å snakket om han ikke var interessert i meg? Hvorfor skulle han ellers holdt kontakten så lenge.. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre og hvordan jeg kan legge opp samtalen for å komme videre? Skal selvsagt spørre om han vil treffe meg når jeg kommer hjem igjen, men tenkte å ta det opp litt nærmere avreise Jeg er forresten 19 og han er 22. Hilsen håpløs romantiker. Anonymous poster hash: f48e2...c29
94happy Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Kjenner meg såå igjen! En litt annerledes situasjon, for halvvannet år siden. Jeg tok sjansen, og har ikke angret et sekund. Du har da ingenting å tape på å prøve litt? Snakke litt vennskapelig?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Kjenner meg såå igjen! En litt annerledes situasjon, for halvvannet år siden. Jeg tok sjansen, og har ikke angret et sekund. Du har da ingenting å tape på å prøve litt? Snakke litt vennskapelig? Jeg tenkte meg at vi var flere ja! Problemet er bare hva jeg skal si? Det er allerede veldig vennskapelig og trivelig, men vil at det skal bli mer. Vet ikke helt hvordan vi skal komme oss videre fra å bare ha vennskapelig, koselig snakk på en måte Hva gjorde du forresten? Anonymous poster hash: f48e2...c29
94happy Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Jeg tenkte meg at vi var flere ja! Problemet er bare hva jeg skal si? Det er allerede veldig vennskapelig og trivelig, men vil at det skal bli mer. Vet ikke helt hvordan vi skal komme oss videre fra å bare ha vennskapelig, koselig snakk på en måte Hva gjorde du forresten? Anonymous poster hash: f48e2...c29 Hmm.. jeg tror faktisk det var han som startet flørtingen, uten at jeg husker helt sikkert! Det kom litt av seg selv. I starten fantes han ikke spennende eller noe, men da jeg ble mer og mer kjent med han ble jeg også mer og mer nysgjerrig. Husker vi kom inn på sex da vi snakket en gang, så syntes vi begge det var gøy å snakke om. Videre så kom flørtingen veldig av seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå