AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Hei. Tidenes kleineste og teiteste spørsmål, men hvordan vet men om man er kjærester hvis man er for feig til å spørre ? :-p Han har mer eller mindre bodd hos meg siden vi traff hverandre for 2-3 mnd siden, vi har hatt sex hver dag siden vi møttes og i starten var det til og med flere ganger. Nå i det siste har vi det ikke hver dag lenger, selvom vi er sammen nesten hver dag, men fortsatt ofte, føler ting er veldig hverdagslig mellom oss egentlig selvom han stadig overrasker meg med å ta med ting jeg liker til meg som mat, blomster osv. Vi forteller hverandre om alt som skjer i hverdagen og finner på andre ting sammen også. Er vi kjærester ? *flau *Anonymous poster hash: 83ef2...c24
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Kan jo legge til at vi ikke har sagt vi er glad i hverandre enda :-p jeg er litt klein på sånt også .. -_- TSAnonymous poster hash: 83ef2...c24
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Er dere noen gang sammen med vennene til en av dere?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Ja, til og med søsknene våres. TSAnonymous poster hash: 83ef2...c24
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Det kan ikke noen her svare på. Husker jeg ble paff da mora til en fyr presenterte meg som dama hans, da jeg var på besøk hos dem og det kom noen jeg ikke hadde hilst på før. Vi ble sammen kort tid etter, men uansett.... Uææ.... Anonymous poster hash: ba34c...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå