Vae victis Skrevet 25. august 2014 #1 Del Skrevet 25. august 2014 Hei. Lurer på om det er noen som har prøvd Biotherm sin serie for uren/fet hud - Pure-fekt skin? Ansiktsrens, toner, ansiktskrem... Er bare nysgjerrig på om noen andre har erfaringer med denne serien? Gode eller dårlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vae victis Skrevet 26. august 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 26. august 2014 ingen?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monokini Skrevet 28. august 2014 #3 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg har kun prøvd den cleansing moussen på grønn tube, den er jeg veldig fornøyd med! Har også flere venninner som bruker denne og den har hjulpet på huden deres også resten av serien har jeg ikke prøvd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg brukte denne tidligere, og syns serien var veldig god. Per nå er ikke dette riktig serie for huden min, samt at jeg hadde brukt den "for lenge" så huden reagerte ikke riktig lenger. Men hadde veldig fin hud når jeg brukte den. Har fet/kombinert hud som er acne prone. Anonymous poster hash: b8377...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå