Gå til innhold

Notorisk løgner.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min lyver om alt og ingenting. Selv små ting lyver han om. I helgen sa han til moren sin at vi var 1 time på byen, men vi var 4 timer. Han kan lyve til meg om de minste ting, men nekter for det om jeg buster ham. Han lyver om å gå på jobb. Han lyver om hvilken kompis han er med (spiller ingen rolle for meg!). Absolutt alt lyver han om. Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 0d068...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var sammen med en sånn. Helt tåpelig å holde på slik!

Etterhvert begynte løgnene å handle om andre damer... heiv han på dør asap.

Anonymous poster hash: c3ab2...090

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lyver ikke om store ting (som jeg vet om), og ellers har vi det utrolig bra. Vært sammen i mange år. Men disse løgnene forvirrer meg skikkelig. Har ikke lyst å dumpe han, men han må virkelig slutte med alle disse løgnene. Det er jo totalt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lyver ikke om store ting (som jeg vet om), og ellers har vi det utrolig bra. Vært sammen i mange år. Men disse løgnene forvirrer meg skikkelig. Har ikke lyst å dumpe han, men han må virkelig slutte med alle disse løgnene. Det er jo totalt unødvendig.

Ultimatium? Slutte å lyve eller så går du?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultimatium? Slutte å lyve eller så går du?

Men han nekter for at han lyver. Ofte skjønner jeg at han lyver fordi det er mye som skurrer, men jeg har ingen "bevis". Jeg tror han ikke skjønner at det er galt å lyve, selv om det er om små ubetydelige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han nekter for at han lyver. Ofte skjønner jeg at han lyver fordi det er mye som skurrer, men jeg har ingen "bevis". Jeg tror han ikke skjønner at det er galt å lyve, selv om det er om små ubetydelige ting.

Si det som det er! "Jeg VET du lyver, slutter du ikke med det er vi dessverre over". Ikke angrip, men vær rolig samtidig som du er bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det som det er! "Jeg VET du lyver, slutter du ikke med det er vi dessverre over". Ikke angrip, men vær rolig samtidig som du er bestemt.

Og dette tror du hjelper...

Anonymous poster hash: 9eaf6...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette tror du hjelper...

Det er hva jeg hadde gjort. Må ikke følge det ;-) jeg ville ikke taklet å være sammen med en som løyv, en hvit løgn kan jeg tåle - men ikke hele tiden. Tenker også på fremtiden, hvor slitsomt det må bli. Spesielt hvis barn er en del av fremtidsplanene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være utrolig plagsomt i lengden? Spør han hvorfor, og forklar at du er dritt lei

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en ting å gjøre, og det er å dumpe ham.

En lystløgner er en lystløgner.

Men du skal vel klare å forandre ham, tror du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være utrolig plagsomt i lengden? Spør han hvorfor, og forklar at du er dritt lei

Det er skikkelig slitsomt. Jeg skjønner ikke hvorfor han holder på sånn. Han er veldig konfliktsky, og lyver ofte for å unngå konfrontasjoner. Men jeg er kjæresten hans. Det er veldig slitsomt å ikke kunne forholde seg til noe han sier, for det kan jo være rent oppspinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å gjøre, og det er å dumpe ham.

En lystløgner er en lystløgner.

Men du skal vel klare å forandre ham, tror du.

Jeg har aldri sagt jeg skal forandre han. Men jeg tror ikke "lystløgner" er en diagnose. Han er konfliktsky. Da kan det jo hende det er noe han vokser av seg etter hvert som tilliten mellom oss utvikler seg. Jeg vet ikke. Men å dumpe han er jo bare teit. Kan jo ikke dumpe folk for hver eneste lille feil de har. Da ender man opp alene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sagt jeg skal forandre han. Men jeg tror ikke "lystløgner" er en diagnose. Han er konfliktsky. Da kan det jo hende det er noe han vokser av seg etter hvert som tilliten mellom oss utvikler seg. Jeg vet ikke. Men å dumpe han er jo bare teit. Kan jo ikke dumpe folk for hver eneste lille feil de har. Da ender man opp alene.

Å lyge om absolutt alt hele tiden er ikke en "liten feil".

Men dere kvinner har jo en egen evne til å finne frem til de mest ubrukelige mannfolka og klamre dere fast til dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig slitsomt. Jeg skjønner ikke hvorfor han holder på sånn. Han er veldig konfliktsky, og lyver ofte for å unngå konfrontasjoner. Men jeg er kjæresten hans. Det er veldig slitsomt å ikke kunne forholde seg til noe han sier, for det kan jo være rent oppspinn.

Da må du nesten ta den kjipe diskusjonen som kommer, og si at han ikke kommer seg unna fordi du vil prate om det én gang for alle. Min bror har også en tendens til å lyve om alt mulig, helt uten grunn. Han lyver om alt, men han sliter også psykisk. Høres jo ut som om det er blitt et stort problem som burde fikses opp i

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke dette er en "liten ting". Enten så må det løses, eller så må du rett og slett bare holde ut...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går faktisk an å forbedres her, dersom han selv blir bevisst på hva han driver med og at det ikke er en veldig utviklingsfremmende atferd. Men høres jo imidlertid ut som at han selv ikke ser seg selv. Da er det dessverre enten slik at du må godta hans atferd, eller så må du gå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...