Gå til innhold

HJELP rev penger i 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvete, klarte å rive en gammel konvolutt jeg glemte at jeg hadde lagt penger i, snakk om 2 tusen lapper, de revnet på langs rett av!

Hva faen gjør jeg nå, er de ubrukelige??? :(

Er så lei meg..

Anonymous poster hash: f707f...f3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvete, klarte å rive en gammel konvolutt jeg glemte at jeg hadde lagt penger i, snakk om 2 tusen lapper, de revnet på langs rett av! Hva faen gjør jeg nå, er de ubrukelige??? :( Er så lei meg.. Anonymous poster hash: f707f...f3c

ta med til banken, de ordner sannsynligvis dette:-)

Anonymous poster hash: 9f3b0...fb9

• Liker 4
Skrevet

Takk, da stikker jeg til banken i morgen, fikk helt sjokk her omtrent :S

Anonymous poster hash: 667b8...68b
  • Liker 1
Skrevet

Takk, da stikker jeg til banken i morgen, fikk helt sjokk her omtrent :S Anonymous poster hash: 667b8...68b

så lenge du har alle delene så går det nok bra. Jeg rev også en lapp en gang, og da fikk jeg byttet den. Oppdater oss da:)

Anonymous poster hash: 9f3b0...fb9

Skrevet

Jeg har bare teipet de sammen og brukt de som normalt jeg.

Anonymous poster hash: 6eb85...6dd
  • Liker 1
Skrevet

Lover å oppdatere :)

Sitter her med to tusenlapper i 4 like deler, heldigvis la jeg merke til noe farget da jeg skulle kaste konvolutt delene og kjente det stakk hardt i meg.. Enda godt jeg ikke kasta alt i søpla bare! Puuuh!

Skrevet

Du har to tusen lapper i en konvolutt? Du må jo ha merket at den var stappfull?

Anonymous poster hash: fd76b...42e

• Liker 14
Skrevet

Jeg har bare teipet de sammen og brukt de som normalt jeg.

Anonymous poster hash: 6eb85...6dd

Men spørs om den cashguarden, eller hva den maskina i butikker, oppfatter den som en tusenlapp når den grå stripen på siden er brutt tvers av, selv om jeg teiper de sammen igjen?

Skrevet

Det går bra altså, jeg har ødeagt penger flere ganger =)

Anonymous poster hash: 75c77...eb9
Skrevet

Stappfull nei, sedlene er jo veldig tynne og konvolutten er av en litt hardere type enn vanlig brev, må ha lagt de der en gang som handlepenger eller noe og glemt det helt bort.

Jeg driver og rydder ser du, alt av papir og slikt jeg ikke skal ha, river jeg opp og kaster, og så kom jeg over denne konvolutten som også fikk lide. Pokker og, unødig tur i banken, men bare dette ordner seg skal jeg IKKE klage.

Skrevet

Det går bra altså, jeg har ødeagt penger flere ganger =)

Anonymous poster hash: 75c77...eb9

Så bra, nå begynner sjokket jeg satte i meg selv å gå over igjen også hehe :)

Skrevet

Herlig! Ikke alle skjønte denne, men jeg gjorde det i det minste.

• Liker 10
Skrevet

Stappfull nei, sedlene er jo veldig tynne og konvolutten er av en litt hardere type enn vanlig brev, må ha lagt de der en gang som handlepenger eller noe og glemt det helt bort.Jeg driver og rydder ser du, alt av papir og slikt jeg ikke skal ha, river jeg opp og kaster, og så kom jeg over denne konvolutten som også fikk lide. Pokker og, unødig tur i banken, men bare dette ordner seg skal jeg IKKE klage. Anonymous poster hash: 667b8...68b

Var det kanskje heller to tusenlapper og ikke to tusen lapper? Ganske stor forskjell, men fort gjort å skrive feil. :)

• Liker 4
Skrevet

Ah haha, nå tok jeg den også, var litt stressa og rask på labbene her en stund kan man si :)

Skrevet

Chattet nettopp med DNB via nettbanken min angående et spørsmål jeg hadde, og nevnte dette med pengene, og personen jeg snakket med sa at han ikke var sikker på om banken ville veksle sedlene til hele igjen, virket rett og slett som at det ikke går, stemmer dette? :(

ts

Skrevet

Chattet nettopp med DNB via nettbanken min angående et spørsmål jeg hadde, og nevnte dette med pengene, og personen jeg snakket med sa at han ikke var sikker på om banken ville veksle sedlene til hele igjen, virket rett og slett som at det ikke går, stemmer dette? :(

ts

Det får du ikke vite uten at du har forsøkt.

Verdien er den samme, så lenge banken kan se at vannmerkene og serienummeret på de to delene tilhører samme seddel.

Taper du sedler sammen, kan du derimot ikke bruke dem. Om et utsalgssted tar imot dem, har de gjort en feil...

Skrevet

hadde en 500-lapp som var revven i to, gikk bare innom banken og de noterte nummeret på seddeln, makulerte den og gav meg en splitter ny seddel.. null stress!

• Liker 1
Skrevet

Ta dem med til banken. Det vil høyst sannsynlig gå helt fint, så lenge du har begge delene.

Skrevet

Har ikke teipet de, skal i banken i morgen tidlig, wish me luck....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...