AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Jeg har vurdert å kjøpe en sånn: http://perfectmysilhouette.com/pms-waist-cincher.html Har noen venninner som har prøvd det, og de sier det funker. Men jeg er litt skeptisk, da dette er ganske stramt. Det er laget av latex, så hovedmålet er jo å svette av seg mer fett rundt magen. Det skulle visstnok ikke skade organene heller. Er det noen som har prøvd det? Og generelle tips til hvordan man kan redusere magefett hadde hjulpet! Jeg veier for øyeblikket 89 kg (startet på 95 kg), og er 170 cm høy. Jeg er 24 år gammel. Hovedmålet er å være sunn, men jeg går jo ned i vekt uansett fordi jeg prøver å holde kaloriinntaket til rundt 1500 om dagen. Jeg teller ikke kalorier, da jeg syns dette er ganske stress. Anonymous poster hash: e907f...729
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Dette er forresten mitt "normale" dagsmåltid Fitness havreflak + melk To knekkebrød m/diverse pålegg (makrell i tomat, gulost m/paprika, skinke osv) Laks m/grønnsaksblanding + mellommåltider. Banan, eple, nøtter osv. Drikker kun vann. Brus i helgene (uten sukker). Anonymous poster hash: e907f...729
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Jeg varierer middagene mine, men spiser endel kyllingfilet, egg, fisk sammen med kokte grønnsaker. Anonymous poster hash: e907f...729
Pringle Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Dette produktet er et korsett, og virker ved å klemme sammen magen slik at man skal se slankere ut mens man har det på. Svette er vann og salter, man kan ikke svette av seg fett. Når man går ned i vekt, reduseres også mengden magefett, men det kan variere fra person til person hvor fettet er mest "gjenstridig". Hvordan vet du hvor mange kalorier du spiser pr dag om du ikke teller dem?
kapteinNorge Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Som pringle sier, man kan ikke punktforbrenne fett. Ved cardiotrening som løping/syklng/svømming osv så kan man derimot redusere fettprosenten, som betyr at du mer eller mindre tar fra hele kroppen. Denne treningen må selvsagt kombineres med godt kosthold. Spiser du bare dårlig mat så vil du i beste fall få null effekt, og i væreste fall faktisk legge på deg. Noen er litt "heldigere" enn andre angående hvilken rekkefølge fettet slipper taket, så om ikke det er magefettet som forsvinner først så er det bare å kjøre på. Går du med kaloriunderskudd hver dag, og får i deg nok av proteiner og næringstoffer så vil fettet gradvis forsvinne.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Jeg gjør vel egentlig en grov kalkulering over hvor mye jeg spiser. Også har jeg forsåvidt en grei kunnskap om hvor mye kalorier det finnes i diverse matområder. Dessuten vet jeg at om jeg hadde begynt å telle kaloriene, så hadde jeg blitt litt for nevrotisk og kunne i verste fall endt med at jeg ender opp med å være undervektig. Har ei venninne som begynte å telle kalorier, og nå er hun et vandrende skjelett omtrent. Slik vil jeg ikke se ut. Får bare fortsette å trene og spise sunt, så skal jeg se hvordan det går. Men har nå lest omtaler av dette produktet, og det er nesten bare positivt. Magen blir faktisk mindre av å bruke det, spesielt under trening. Anonymous poster hash: e907f...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå