Gå til innhold

Noen som har en god pastaoppskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten det er salat, pasta med kylling osv.. kjenner jeg bare har lyst på pasta i ett eller annet kremete!

Anonymous poster hash: ec132...d91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har skikkelig dilla på tagliatelle med parmaskinke, asparges og cherrytomater i hvitvinssaus :wow:

Skrevet

Stek bacon/skinke, løk og brokkoli. Bland en pakke fløte med en pose Holliday-dip-pulver, helles over i stekepannen sammen med bacon/skinke, løk og brokkoli, kok opp. Serveres med valgfri pasta. Høres kanskje rart ut, men er faktisk veldig godt og er veldig kjapt å lage :Nikke:

Anonymous poster hash: 24039...aa2
Skrevet

Stek bacon/skinke, løk og brokkoli. Bland en pakke fløte med en pose Holliday-dip-pulver, helles over i stekepannen sammen med bacon/skinke, løk og brokkoli, kok opp. Serveres med valgfri pasta. Høres kanskje rart ut, men er faktisk veldig godt og er veldig kjapt å lage :Nikke:

Anonymous poster hash: 24039...aa2

Jeg er ikke TS, men Dette skal jeg prøve !

Skrevet

Tagliatelle med kylling i fløtesaus.

Koker tagliatellen som vanlig. Fløtesaus lages ved å steke kyllingbiter m/kyllingkrydder, ta i de grønnsakene du liker f.eks. paprika, sjalottløk, sopp etc. Hell en boks fløte over og la det tykne. Smak til med kyllingkrydder og en dæsj chilipaste.

Anonymous poster hash: 57ead...caa
Skrevet

Vi bruker ofte å lage en enkel laks og pasta.

Heller en boks creme fraiche i stekepanna med litt smør. Koker det opp og blander i sitronsaft, salt og pepper(evt. sitronpepper). Har deretter i laks i småbiter og lar det småputre til laksen er gjennomkokt. Tar bare noen få minutter.

Serverer det med valgfri pasta og kokt gulrot og brokkoli til.

Skrevet

I det siste har jeg laget denne pasta:

Tagliatelle

Stekt kyllingfilet

1 lite boks med kremfløte

1 tine kremost med urter

1 time kremost med hvitløk

soltørket tomat

Synes osten tilfører mye smak :)

Skrevet

Stekt laksefilet i terninger, tagliatelle, grønn pesto, evt litt fløte, oppkuttet tomatbiter (helst piccolo), fetaost, parmesan på toppen. Har man ruccola tilgjengelig også er det veldig godt å blande i.

Tar maks 10 minutter å kaste sammen og smaker vanvittig nydelig!

Skrevet

Jeg er ikke TS, men Dette skal jeg prøve !

Jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...