AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Enten det er salat, pasta med kylling osv.. kjenner jeg bare har lyst på pasta i ett eller annet kremete! Anonymous poster hash: ec132...d91
Pearls Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 har skikkelig dilla på tagliatelle med parmaskinke, asparges og cherrytomater i hvitvinssaus
skruf Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 http://trinesmatblogg.no/2013/10/16/pasta-med-rod-pesto-kylling-og-paprika/ Lagde denne for ikke så lenge siden, skikkelig god! Jeg juksa litt da, og kjøpte rød pesto på butikken....
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Stek bacon/skinke, løk og brokkoli. Bland en pakke fløte med en pose Holliday-dip-pulver, helles over i stekepannen sammen med bacon/skinke, løk og brokkoli, kok opp. Serveres med valgfri pasta. Høres kanskje rart ut, men er faktisk veldig godt og er veldig kjapt å lage Anonymous poster hash: 24039...aa2
Gjest Sala21 Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Stek bacon/skinke, løk og brokkoli. Bland en pakke fløte med en pose Holliday-dip-pulver, helles over i stekepannen sammen med bacon/skinke, løk og brokkoli, kok opp. Serveres med valgfri pasta. Høres kanskje rart ut, men er faktisk veldig godt og er veldig kjapt å lage Anonymous poster hash: 24039...aa2 Jeg er ikke TS, men Dette skal jeg prøve !
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Tagliatelle med kylling i fløtesaus. Koker tagliatellen som vanlig. Fløtesaus lages ved å steke kyllingbiter m/kyllingkrydder, ta i de grønnsakene du liker f.eks. paprika, sjalottløk, sopp etc. Hell en boks fløte over og la det tykne. Smak til med kyllingkrydder og en dæsj chilipaste. Anonymous poster hash: 57ead...caa
KristineS Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Vi bruker ofte å lage en enkel laks og pasta. Heller en boks creme fraiche i stekepanna med litt smør. Koker det opp og blander i sitronsaft, salt og pepper(evt. sitronpepper). Har deretter i laks i småbiter og lar det småputre til laksen er gjennomkokt. Tar bare noen få minutter. Serverer det med valgfri pasta og kokt gulrot og brokkoli til.
Liten pike Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 I det siste har jeg laget denne pasta: Tagliatelle Stekt kyllingfilet 1 lite boks med kremfløte 1 tine kremost med urter 1 time kremost med hvitløk soltørket tomat Synes osten tilfører mye smak
Kassiopeia Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Stekt laksefilet i terninger, tagliatelle, grønn pesto, evt litt fløte, oppkuttet tomatbiter (helst piccolo), fetaost, parmesan på toppen. Har man ruccola tilgjengelig også er det veldig godt å blande i. Tar maks 10 minutter å kaste sammen og smaker vanvittig nydelig!
Gjest M1A Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Jeg er ikke TS, men Dette skal jeg prøve ! Jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå