Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vell nå egentlig bestemt meg for å tatovere brynene mine, men er så usikker på hvor jeg skal gå, med tanke på at jobben skal bli gjort riktig!

Solvar hegge har alt for lang ventetid, kan evt få time hos en lærling der, eller Hege treiborg? Er det noen som har noen erfaring med disse eller noen andre i Oslo området?

Anonymous poster hash: e406b...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vell nå egentlig bestemt meg for å tatovere brynene mine, men er så usikker på hvor jeg skal gå, med tanke på at jobben skal bli gjort riktig!

Solvar hegge har alt for lang ventetid, kan evt få time hos en lærling der, eller Hege treiborg? Er det noen som har noen erfaring med disse eller noen andre i Oslo området?

Vært i samme situasjon selv og akkurat bestemt meg for å bestille... Lett over alt etter tips til noen som er gode og flinke og ikke har 14 mnd ventetid.. Men jeg tør ikke bestille hos noen jeg ikke vet er dykttige heller, fikk lite tips utover sol pmu... Så jeg endte opp med Kristine hos SOl. Ser på hjemmesidene deres at hun virker utrolig flink, ut fra hva hun legger ut. Hun hadde også lang ventetid; juni 2015 mot okt 2015 hos solvår.... Men men da blir det like før sommerferien og det er egentlig bra.. og når jeg har tegnet bryn i 17 år klarer jeg vel 8 mnd til ;)

Anonymous poster hash: 81749...7db

Skrevet

Ja, er veldig på det selv! Er ikke lett når det midt i ansiktet vi snakker om.. Sol har en lærling som har timer nå.. Det frister veldig, men lurer å på om det er dumt. Samtidig så må jo hun sol tross alt kvalitetssikre lærlingene sine også, slik at arbeidet faktisk er bra nok. Lite dilemma det her

Skrevet

Ikke finn på å gjøre det hos de! Min søster må nå ta laser for å fjerne sine bryntatoveringer utført av "Norges beste". Fargen ble gråblå!! Og på ene brynet ble tatoveringen lagt OVER brynshåra. Lite pent!
Ikke tatober dere i ansiktet folkens, uansett hvor "flinke" disse salongene hevder de er. Er noe herk å få fjernet, vondt og lang tid. Ikke gjør det, tenk dere om

Anonymous poster hash: 00205...aa2
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...