Dollface Skrevet 4. juli 2004 #1 Skrevet 4. juli 2004 Flere med samme problem ? Det skal jo tåle vann, men hver gang jeg dusjer så løsner plasteret. Det er jo da bare å klappe det på plass igjen og vente til dettørker og limer seg fast til huden på nytt, men er plasteret sikkert når det har vært løsna ? Det står jo at man kan bytte plaster om det skulle løsne, men jeg kan da ikke bytte plaster hver dag heller.
Gjest Lilleulv Skrevet 4. juli 2004 #2 Skrevet 4. juli 2004 Hmmm er du nøye når du fester det? Gjør sånn som det står på bruksanvisningen og klemmer på det i 10 sek? Hvor fester du det? Jeg har erfart at det sitter dårligere noen steder enn andre, typisk hvis det blir i en "brett" når jeg sitter eller bøyer meg... Det sitter alltid bra hvis jeg fester det på rygg/skulder...
Dollface Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2004 Det sitter som støpt ellers, kun når jeg dusjer at det løsner. Det sitter best på armene, men nå på sommeren ofte med kortarma topper, så syns jeg det er greit å ha plasteret på et litt mer "skjult" sted som i trusekanten.
Piarina Skrevet 4. juli 2004 #4 Skrevet 4. juli 2004 Jeg har mitt plaster på rumpen, og der sitter det greit. Må bare passe litt på når jeg kler på/av meg. Det løsner litt i kanten, men det har aldri falt av. Pass på at du ikke har rester av bodylotion under når du setter det på.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #5 Skrevet 5. juli 2004 Skremme: jeg kjenner en som ble gravid fordi p-plasteret løsnet. Hun er ultrafertil, men allikevel da... det var ikke lenge det var av heller. Selv har jeg ikke hatt problemer med dette. Jeg setter det etter tur akkurat over rumpesprekken og til hver side for denne. Det er ikke et sted jeg pleier å skrubbe og gnikke intenst når jeg dusjer og er sjelden "involvert" i bevegelser. Det er bare i misjonæren jeg tenker på at det kan bli gnikket av. Desto mer doggy style På magen er det litt mer utsatt, føler jeg. Forresten: er ikke p-plaster på overarmen eller andre synlige steder verdens greieste måte å lokke til seg potensielle one-night-stand'ere på ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå