Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt på vipper i over et år og begynte plutselig å få røde hovne øyene som klødde. Nå har jeg tatt de av og lurer på om det er noen som kan dele erfaringer på hvordan dere har "behandlet" dette etterpå? jeg klarer nesten ikke å åpne opp øyene mine. Vil det gå over av seg selv? Eller burde jeg smøre på noe eller ta allergitabletter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt på vipper i over et år og begynte plutselig å få røde hovne øyene som klødde. Nå har jeg tatt de av og lurer på om det er noen som kan dele erfaringer på hvordan dere har "behandlet" dette etterpå? jeg klarer nesten ikke å åpne opp øyene mine. Vil det gå over av seg selv? Eller burde jeg smøre på noe eller ta allergitabletter?

Hei! Det er jeg som startet den tråden lengre opp om allergi på vippeextensions.

Jeg gikk til lege og fikk resept på kortidsonkrem. Du kan også kjøpe en på apoteket uten resept. Jeg bruker også en øyesalve mot sår hud, men er fortsatt hoven, rød og skrukkete i huden rundt øynene.

Tar gjerne imot fler tips :-)

Anonymous poster hash: 9c0c4...b0d

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei! Det er jeg som startet den tråden lengre opp om allergi på vippeextensions.

Jeg gikk til lege og fikk resept på kortidsonkrem. Du kan også kjøpe en på apoteket uten resept. Jeg bruker også en øyesalve mot sår hud, men er fortsatt hoven, rød og skrukkete i huden rundt øynene.

Tar gjerne imot fler tips :-)

Anonymous poster hash: 9c0c4...b0d

Hei!

Jeg måtte til legen jeg få kortison jeg også. SÅ nå er det bra igjen! Så jo ut som jeg bar 30 år eldre en periode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...