Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker sjelden, så det er ikke noe jeg har tenkt på før nå... Skal på fest neste lørdag, og er da 5 dpo. Dvs at det er for tidlig å teste, men det er jo mulig jeg er gravid. Hva gjør dere andre? Totalavhold i prøvetiden?

Jeg kommer nok ikke til å drikke noe, for å være på den sikre siden, men jeg ble veldig nysgjerrig på hva andre gjør :)

Anonymous poster hash: fe5ee...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk ikke.

Anonymous poster hash: fbc74...538
Skrevet

hvorfor drikke?

Anonymous poster hash: 35c51...84d
  • Liker 1
Gjest missjentå
Skrevet

Jeg klarer ikke å drikke før etter en negativ test eller evt. TR i slutten av prøveperioden. "dårlig samvittighet".

Skrevet

Jeg bøtter ikke nedpå, men hvis jeg har lyst på et glass så tar jeg det frem til positiv test. Jeg gjorde ikke det før, men nå har jeg mistet et utall ganger og orker ikke å stresse mer med det.

Skrevet

Har også mistet flere ganger, og det er nok mer att 1. noe er galt hos mor eller 2. det var ikke liv laga fra starten av, og så tidlig er det ikke noe kontakt mellom mor og embryo.

Jeg tar meg derfor et glass vin eller to hvis jeg vil det, og skulle jeg plutselig få en positiv test så er ikke det noe jeg hadde blitt stressa over.

Anonymous poster hash: 265b2...450
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke vært prøver spesielt lenge, da jeg har vært heldig å bli gravid fort, men jeg har altså levd som normalt fram til positiv test. Drakk da jeg var sånn 6-7 dpo med nåværende graviditet, men da ble jeg faktisk kvalm av å drikke. Drakk derfor ikke så mye den kvelden. Antar det var kroppens måte å si fra at den ikke ville ha alkoholen. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke vært prøver spesielt lenge, da jeg har vært heldig å bli gravid fort, men jeg har altså levd som normalt fram til positiv test. Drakk da jeg var sånn 6-7 dpo med nåværende graviditet, men da ble jeg faktisk kvalm av å drikke. Drakk derfor ikke så mye den kvelden. Antar det var kroppens måte å si fra at den ikke ville ha alkoholen. :)

Det skjedde med meg første gangen jeg var gravid også; ble innmari dårlig etter to øl. Under en annen graviditet smakte hvitvinen bensin, og derfor ikke særlig fristende.

Skrevet

Det skjedde med meg første gangen jeg var gravid også; ble innmari dårlig etter to øl. Under en annen graviditet smakte hvitvinen bensin, og derfor ikke særlig fristende.

Ja ikke sant, kroppen kan jammen meg si fra den også, selv om man ikke vet om graviditeten enda. :)

Skrevet

Vi hadde baren pp før jeg ble gravid, men unngikk alkohol frem til positiv test. :)

Skrevet

Jeg var på festival uken før jeg testet positivt.

En festival jeg vanligvis drikker meget på.

Drakk bare et par øl, hadde ikke lyst på mer .. :P

Tror kroppen visste ;)

Skrevet

Jeg har vært avholds mellom EL og IKM og jeg har drukket mellom nevnte datoer. Etter lang prøvetid så tar fokuset på selve prøvingen at for mye tid og plass.. Jeg drakk en øl samme kveld som jeg senere testet positivt. Jeg trodde helt ærlig at det ikke hadde gått denne gangen heller og jeg hadde ingen symptomer. Har dårlig samvittighet for det, men jordmor sa at sjansen for at noe går galt er minimal.

Jeg tenker som så at man burde leve så normalt som mulig, men man trenger jo ikke å dra på fyllefest midt i syklusen og

ut mot IKM.

Skrevet

Etter å ha prøvd i 1,5 år levde jeg som normalt frem til positiv test. Jeg var på fest tidlig i denne graviditeten - 4+2, men ante ingenting om det pga utskrapning etter MA syklusen før, og at vi ikke hadde prøvd den syklusen. Fikk i meg noe alkohol i løpet av kvelden, men syns egentlig ikke det smakte så godt, og derfor begrenset det seg selv litt. Bekymrer meg ikke nevneverdig over dette alkoholinntaket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...