AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Jeg har en date, som jeg har datet i en måned nå.Vi har hatt sex, litt tidlig gjerne, men men. Og jeg kjenner at det knyttes mye følelser i meg når vi har gjort dette, og jeg er redd det skal ryke. Noen ganger så blir han veldig stille etter treffene. Jo han sender alltid en melding med hjerte i, og at han liker meg, men så kommer stillheten. Da blir jeg usikker. Og etter en stund så bryter jeg gjerne stillheten med å sende en melding for å teste om han er videre interessert. Han pleier å reagere med at han vil møte meg igjen, og han møter meg igjen. Hvor ofte er det normalt å sende meldinger med en date? Jeg har det slik at jeg kontakter han dersom han ikke sender melding på en stund. For jeg vil jo vite hvor jeg står og gidder ikke bare gå rundt å vente. Hva synes dere om det? Anonymous poster hash: 49e26...7f7
Nettinettet Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg har en date, som jeg har datet i en måned nå.Vi har hatt sex, litt tidlig gjerne, men men. Og jeg kjenner at det knyttes mye følelser i meg når vi har gjort dette, og jeg er redd det skal ryke. Noen ganger så blir han veldig stille etter treffene. Jo han sender alltid en melding med hjerte i, og at han liker meg, men så kommer stillheten. Da blir jeg usikker. Og etter en stund så bryter jeg gjerne stillheten med å sende en melding for å teste om han er videre interessert. Han pleier å reagere med at han vil møte meg igjen, og han møter meg igjen. Hvor ofte er det normalt å sende meldinger med en date? Jeg har det slik at jeg kontakter han dersom han ikke sender melding på en stund. For jeg vil jo vite hvor jeg står og gidder ikke bare gå rundt å vente. Hva synes dere om det? Anonymous poster hash: 49e26...7f7 Tanker er noe av det som ødelegger aller mest for oss mennesker. Vi lager så mange komplikasjoner i livet fordi vi skaper disse tankene som vi holder fast ved og som skaper negative følelser i oss. Når du har datet en fyr i en måned og er usikker på hva han føler så er det egentlig veldig enkelt å finne ut av det. Bli litt "borte". La han få ta kontakt og initiativ til å treffes. Jeg vet det er vanskelig å gjøre, fordi du sikkert er kjempe redd for å oppdage at han ikke tar kontakt, men hvorfor involvere deg enda mer uten å se at du har fått en plass i tankene hans? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå