katinkatinka Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Syntes det er på sin plass med en tråd hvor man kan få lov til å skryte litt. Jeg kan begynne med meg selv: Jeg er stolt av at jeg ikke har røyket på over et år. I tillegg er jeg skikkelig stolt av de nye skoene jeg kostet på meg for høsten. Hva med deg? Hva er du stolt av i dag? 2
Gjest _LilleMy Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Jeg er stolt over hvor langt jeg har kommet - fra å være sengeliggende i mørket til å være utenfor huset hver dag 2
Sola de Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 (endret) Har shinet opp hele kåken nå i tillegg til å være overivrig her inne Edit: Tenker bare på hva jeg har gjort i dag da. Endret 25. august 2014 av Sola de
Gjest M1A Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 I dag: Jeg har laget hjemmelagde komper, gått to trilleturer, bretta alle klærne på vaskerommet (hadde hopet seg opp).
Gjest Nosoul Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Stolt av meg selv for at jeg endelig har gitt slipp på alt, og skal nyyyte det med å stå på egne ben ........ Av og til må det være lov til å være egoistisk 1
bippo Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Traff en hundetrener da jeg var ute og luftet valpen i sted, og han sa han sjeldent har sett en så trygg og god valp før. Ikke verst, ikke verst. 2
Xaphan Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Jeg passer inn i buksene jeg gikk med da jeg var 16/17. For to år siden, da jeg veide jeg 80+ kg og hadde hatt flere mislykkede forsøk på å gå ned i vekt, ville jeg aldri ha trodd at de buksene kom til å passe noen gang igjen. Så jeg er stolt over hvor langt jeg har kommet siden den gang. Og selv om buksene er knall rosa og ikke lenger min stil i det hele tatt, så har jeg de på meg hjemme i dag, bare fordi jeg kan 2
Gjest Nosoul Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Er stolt over meg selv i dag, aner ikke hvorfor! Men enkelte dager må det vel være lov...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå