Gå til innhold

Oppdaget noe!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gojinte

Hei!!

Oppdaget noe mens jeg og kjæresten hadde sex inatt!!

Noe som var tydeligvis veldig godt for han :wink:

Noen ganger når vi har sex, og han ligger øverst og har kontrollen og stopper opp og jeg ligger der og bare kjenner han innei meg, mens han rører på penis synes jeg dette er veldig godt!! :tommelsmil: Men så inatt prøvde jeg det motsatte, han stoppet opp, men da prøvde jeg liksom å stramme "musa" mi;) Og hehehe..... han sa at da virket det som om "musa" var trangere! Hehehe...måtte bare si dette, veldig godt! Noen andre som har opplevd lignende?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slitsomt

Det kan jo bli ganske så slitsomtm for jenta å skulle måtte knipe skjedemusklene hele tiden under et samleie!

Da går jenta glipp av nytelse og det å slappe av, når en må tenke på å knipe muskler mens man egentlig skal nyte??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg kniper hele tida' date=' mye bedre for meg selv også :)[/quote']

samme her.

digg for meg og digg for typen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går jenta glipp av nytelse og det å slappe av, når en må tenke på å knipe muskler mens man egentlig skal nyte??!

Trenger man tenke for å knipe? Jeg kniper automatisk og nyter desto mer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kniiip!!!

KNIIIP, KNIIIP, KNIIIP!!!

Det blir dødsdigg for gutta og ikke minst, bygger det seg opp spenninger i underlivet av knipingen, som man igjen nyter godt av når orgasmen setter inn...

Hvis jeg ikke tar helt feil så er det de som ikke kniper som bruker lengst tid på å få (vaginal) orgasme hvis de i det hele tatt får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Det kan jo bli ganske så slitsomtm for jenta å skulle måtte knipe skjedemusklene hele tiden under et samleie!

Enig.

Jeg har mer enn nok med alt det andre.

Kniping gir hverken meg eller han noe særlig ekstra (Sitat: "Hva er det egentlgi du driver med?")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Kniping gir hverken meg eller han noe særlig ekstra (Sitat: "Hva er det egentlgi du driver med?")

Hehe, den var god.

Jeg bruker bekkenet jeg. Om jeg liksom presser rumpa ned, eller liksom krummer ryggen litt, så blir det strammere i skjeden også, iallefall i åningen. Det pleier å føre til fornøyd mann :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Jeg har mer enn nok med alt det andre.

Kniping gir hverken meg eller han noe særlig ekstra

Samme her. Han kjenner godt om jeg kniper, men det blir ikke bedre følelse av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber litt mot slutten ja... men det må være naturlig da, ikke sånn Å KNIIIIIP, to, tre, fir, Å KNIIIIP, to, tre, fir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sven O.
Det er visst veeeldig godt for gutten når du småkniper når han kommer!!! Prøv det  :wink:

Skriver under på den, ingenting er som å bli "melket" de siste sekundene og når det går! Rett og slett herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kniper automatisk hele tiden, og får ikke orgasme uten.

Til dere som ikke kniper: får dere orgasme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Poirot
Jeg kniper automatisk hele tiden, og får ikke orgasme uten.

Til dere som ikke kniper: får dere orgasme da?

Jada. Men det krever innsats på andre områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...