Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger litt hjelp. Er så forvirret at jeg ikke helt vet hva jeg tenker.

I det siste har jeg vært usikker på hva jeg føler og hva jeg vil med kjæresten min.

Vi har vært sammen i tre år. Vi har hatt mange opp og nedturer, men vil si vi er et sterkt par som har stått sammen gjennom mye. Han er 100 % ekte, til og stole på og jeg kan være akkurat den jeg er med han. Han får meg til å le, vi har fantastisk sex, jeg kan prate med han om alt mellom himmel og jord, vi lekesloss og flørter og koser.

Likevel så sitter jeg her og tenker at noe ikke er som det skal. At jeg ikke vil mer, men samtidig vil jeg. Jeg er usikker og forvirret. Vil jeg egentlig dette? Har jeg det bedre uten han?

Jeg har slitt mye med meg selv det siste året. Dårlig selvtillit, angst og små depresjoner. Mistet noen av de jeg trodde var mine beste venner i fjor da det viste seg at de ikke var helt som jeg trodde. Mangen av mine andre venner har enten blitt samboere med kjæresten eller flyttet vekk for å studere, eller generelt jobber mye.

Det har ført til at kjæresten omtrent har blitt som både kjæreste og veninne. Jeg er mye med han, og når vi ikke er sammen er jeg ensom. Han er liksom grunnen til humøret mitt, enten bra eller dårlig, og det er jo ikke sunt.

I det siste har jeg vært mye for meg selv, og jeg har overtenkt mye. Tenkt på om ting hadde vært lettere uten han, om det er han jeg vil være sammen med..

Jeg vet ikke om det er han, meg selv eller livet jeg er lei av. Noen innspill?

Anonymous poster hash: c326b...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes så og si helt likt ut som det jeg går igjennom. Klarer ikke å bli enig med meg selv om hva jeg vil. Skjønner deg godt jeg og det er ikke lett å ha det sånn :/ Har desverre ingen tips å komme med da jeg sliter med det samme selv.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 3f8aa...ff7
Skrevet

Jeg tror du/dere har godt av å finne på noe nytt. Et kurs, finne en hobby, bli kjent med nye folk etc.

Både sammen og hver for dere.

Du skriver at du har slitt mye med deg selv. Så jeg tror det er grunnen til at du føler at noe ikke stemmer nå. Det har ingenting med forholdet deres å gjøre, selv om det virker negativt inn på det og.

Og at du ikke ser like mye til andre venner nå som før, spiller inn.

At man er bestevenn med kjæresten er bra, men det bør ikke være eneste venn.

Det virker jo som at dere har det bra sammen, så jeg tror du ville angret om du avsluttet dette uten å prøve å sette i gang noen "tiltak" først.

Anonymous poster hash: 7f67e...672
Gjest brutal_mann
Skrevet

Dere har god sex, med andre ord, det er ikke dere to som er ditt problem. Det er alt det andre.

Skrevet

Takk for alle gode svar! Ble litt lettere i hjertet faktisk.

Har tenkt en del, og tror kanskje det er mye meg og alt det andre som ødelegger, ikke selve forholdet. Jeg har jo fortsatt lyst på han, mye. Er fortsatt småsjalu, syns fortsatt det er verdens beste armkrok å ligge i osv. Er mer hvordan jeg har det med meg selv og tankene som ødelegger. Har alltid vært den som tenker mye over hva andre syns og mener og setter ofte meg selv i siste rekke.

Ts

Anonymous poster hash: c326b...ef9

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da vet du jo hvor skoen trykker :)

Da kan du senke skuldrene masse! Husk å ta å sette deg selv først også nå og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...