Gå til innhold

Tynn ulldress til å ha under dressen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 2år (str92)

I fjor vinter var jeg veldig fornøyd med å ha på ullbody og ullstrømpebukse, og ta en ulldress over samt utedress når vi skulle ut å leke.

Hadde en litt tynn og deilig ulldress fra reima i fjor som jeg var veldig fornøyd med. Men jeg har lyst til å se om jeg finner noe billigere. Noen som har tips? Syns bare jeg finner fleecedresser i de billigere merkene/butikkene. Og det blir for tykt/varmt/klamt...

Anonymous poster hash: ea70e...162

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janus har en de kaller lekedress, de er ikke så veldig tykke. Tilbud på Janus på Obs! om dagen

Anonymous poster hash: 32890...aa3
Skrevet

Vi sverger til dressene til Janus. Ikke de som heter lekedress (de blir brukt som pysjamas - de med knapper), men de med glidelås.

Sånn:

645_f14a855e71266fce000280ce97ff2b84_s.j

Skrevet

Har også brukt disse dressene og er nå gått over til todelt i krinkelull eller hva det nå heter. Kjempegode.

Skrevet

Tom og Trine har fine tynne ulldresser.

Anonymous poster hash: 69446...dfb

Skrevet

De pleier også å selge veldig bra ullfrotte-dresser fra Lek Mer tror jeg det er, på hypermarkedet. Har hatt i både 86 og 92, og dressene ser enda nye ut, til tross for mye bruk! :)

Skrevet

De pleier også å selge veldig bra ullfrotte-dresser fra Lek Mer tror jeg det er, på hypermarkedet. Har hatt i både 86 og 92, og dressene ser enda nye ut, til tross for mye bruk! :)

Eller merket Leketøy kanskje?

Skrevet

Eller merket Leketøy kanskje?

Ja kanskje det var leketøy? :) Gul, blå og rød logo i alle fall.

Skrevet

Ja kanskje det var leketøy? :) Gul, blå og rød logo i alle fall.

Jepp og produsert av Stormberg. Coop fører hverttfall merket.

Skrevet

Jepp og produsert av Stormberg. Coop fører hverttfall merket.

Okei!

Skrevet

Vi har hatt tynne heldresser i ull fra Janus (Prinseull), Reima og PoP. Fornøyde med dem alle. Reima var for øvrig den som nuppet mest. Mange i barnehagen har for øvrig dresser fra Tom og Trine, og de virker å være fornøyde med dem.

Anonymous poster hash: f132b...b37

Skrevet

Name it har flere typer ulldresser til barn, kjøpte en litt tynn og en litt tykkere i går, brukt samme ulldressene fra sønnen min var 5 mnd, er nå 2,5, kjøpte str 98 nå! Ikke så dyre heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...