Gå til innhold

Selge klær! Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en kraftig opprydding i klær, sko, smykker mm og tenkte kanskje å selge en del av det.

Hvor gjør man det?

Finn.no, Basar.no, Bloppis.no eller andre steder?

Er det noen som har erfaring med noen av disse nettstedene?

Hvor er det best respons?

Har sortert ut mye som går til Fretex, men har mye nye ting og ting i litt høyere prisklasse jeg ikke ønsker å gi bort.

På forhånd takk for svar :).

Anonymous poster hash: 80b5e...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selger mye klær på disse facebooksidene for kjøp og salg:)

Skrevet

jeg har solgt en jakke og et par sko på Bazar. har lagt ut masse på Finn nå nylig, men har ikke solgt noe der enda. ellers er nok Facebook-grupper en god idé ja :)

Gjest _LilleMy
Skrevet

Bloppis, finn eller facebookgrupper :)

Skrevet

Jeg har best erfaring med bloppis.no, men har bare prøvd bloppis eller finn. På finn får man mange hendvendelser, men de er sjeldent seriøse.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg selger div på kjøp og salg sidene på facebook :)

Skrevet

Jeg har solgt på finn i mange år, men det har tapt seg i det siste. Etter at "torget" ble gratis har det blitt enda verre. Annonsen forsvinner i mengden. Du må ha veldig gode bilder og god tekst. Lurt å sørge for at det du selger lett kan finnes frem til ved søk i søkefeltet.

Trendsales.no er ganske bra. Jeg har solgt en del dyrere ting der. Pruting er riktignok veldig utbredt der. Mange av kjøperne er fra Danmark så du må være villig til å sende til norden hvertfall.

Bazaar og bloppis har jeg ikke brukt selv. Men hvis jeg ser etter noe spesielt pleier jeg å stikke innom der for å se om jeg finner det.

Skrevet

Mine flyr avsted når jeg legger ut på salgssider på fb:) hvis ikke er finn og bazar greit å legge ut på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...