AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Nå har jeg satt meg selv i en liten klemme her. For noen mnd siden byggde jeg opp ett vennskap til noe litt mer med en jeg traff for ett år siden. Han bor litt borte fra meg så jeg reiste bort å besøkte han noen ganger. Nå hadde vi avtalt at han skulle komme å besøke meg når han var ferdig med ett jobbprosjekt, og han kommer til meg om to uker. Han har bestilt bilett og gleder seg veldig. Problemet er at jeg har hatt litt problemer med travle tider og mye jobb i det siste og ikke minst har jeg en stalker som sender meg sms og ringer meg hele tiden. Jeg har bedt han la vær men han virker ikke til å kunne la meg være ifred og blir sur når jeg ikke svarer ( jeg kjenner han og har vært litt på "gli" med han for ett år siden ca) Nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke vil involvere meg i noen, han som skulle komme på besøk sitter å sender meldinger at han gleder seg, mens jeg får tusen sms fra den andre "stalkeren" min og er i tilegg veldig opptatt med jobb. Jeg blir rett og slett sliten! Jeg har prøvd å gi beskjed at jeg vil være litt ifred men stalkeren blir bare irritert og fortsetter mens "kompisen" min blir lei seg. Nå vet jeg at jeg må tilbringe en uke med han kom kommer, og det er på en utrolig dårlig tid, jeg fikk plutselig ett stort prosjekt i hendene som jeg må ta meg av, for det har mye å si for min fremtidige stilling på arbeidsplassen og kompisen har betalt dyre biletter for å komme hit, og jeg vet pokker hva jeg skal gjøre! For øyeblikker takler jeg ikke tanken på å ha han her, det blir masete og jeg vet han sitter å venter på "benefits" og det får meg til å ville spy faktiskt. Jeg har falt helt utav den forelskelsen jeg trodde jeg hadde og nå bir jeg bare kvalm.. Herregud.. Anonymous poster hash: b5b0c...668
Viktualia Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Kan du ikke forklare dette til ham da, kanskje med litt mindre vekt på det med å spy og sånn. Men at det er en dårlig periode for deg jobbmessig osv. Han har vel ikke lyst til å komme og så bare føle seg i veien heller. Men da bør du tilby deg å dekke de utleggene han har hatt til billetter. 4
Gjest Lille-pus Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Hvorfor blokkerer du ikke bare denne stalkeren din? Da får du ro fra ham, og kan konsentrere deg om jobb og besøk. 8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Ja, blokker stalkeren din på mobil, facebook, snap og alt! Og så må du si på en fin måte til "kompisen" din at han må velge selv om han vil komme eller ikke, men du må forberede ham på at det har dukket opp noe uventet på jobb som gjør at du får mindre tid til ham. Kjenner han andre som bor på samme plass? Kanskje du kan "hooke" dem opp så kompisen din ikke kjeder seg når du må jobbe.. ellers må du bare si rett som det er at det ikke passer akkurat nå. Anonymous poster hash: 6205b...a10 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Nå har jeg satt meg selv i en liten klemme her. For noen mnd siden byggde jeg opp ett vennskap til noe litt mer med en jeg traff for ett år siden. Han bor litt borte fra meg så jeg reiste bort å besøkte han noen ganger. Nå hadde vi avtalt at han skulle komme å besøke meg når han var ferdig med ett jobbprosjekt, og han kommer til meg om to uker. Han har bestilt bilett og gleder seg veldig. Problemet er at jeg har hatt litt problemer med travle tider og mye jobb i det siste og ikke minst har jeg en stalker som sender meg sms og ringer meg hele tiden.Jeg har bedt han la vær men han virker ikke til å kunne la meg være ifred og blir sur når jeg ikke svarer ( jeg kjenner han og har vært litt på "gli" med han for ett år siden ca) Nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke vil involvere meg i noen, han som skulle komme på besøk sitter å sender meldinger at han gleder seg, mens jeg får tusen sms fra den andre "stalkeren" min og er i tilegg veldig opptatt med jobb. Jeg blir rett og slett sliten! Jeg har prøvd å gi beskjed at jeg vil være litt ifred men stalkeren blir bare irritert og fortsetter mens "kompisen" min blir lei seg. Nå vet jeg at jeg må tilbringe en uke med han kom kommer, og det er på en utrolig dårlig tid, jeg fikk plutselig ett stort prosjekt i hendene som jeg må ta meg av, for det har mye å si for min fremtidige stilling på arbeidsplassen og kompisen har betalt dyre biletter for å komme hit, og jeg vet pokker hva jeg skal gjøre! For øyeblikker takler jeg ikke tanken på å ha han her, det blir masete og jeg vet han sitter å venter på "benefits" og det får meg til å ville spy faktiskt.Jeg har falt helt utav den forelskelsen jeg trodde jeg hadde og nå bir jeg bare kvalm.. Herregud.. Anonymous poster hash: b5b0c...668 Du kaller ham "kompisen", men er det noe mer? Er det noe du hadde tenkt skulle bli noe mer? Hadde det vært jeg som hadde vært denne "kompisen" hadde jeg likt at du hadde forklart det så godt som mulig. Ikke bare si "jeg har så mye å gjøre på jobb, så det passer veldig dårlig akkurat nå". I såfall kan det hende jeg hadde opprettet en tråd på forumet her i morgen, med en tekst ala dette: "Nå skjedde det igjen! Hadde avtalt å treffe ei dame, og nå har hun plutselig ombestemt seg! Men sier at vi kan prøve å ta det igjen senere. Det skjer alltid! Så fort jeg begynner å vise intresse, og sier at jeg gleder meg til å møte henne, så mister damer intressen!" Og så ville rådene vært: -Dump henne! -Hun har truffet en annen, men vil ha deg på gress! OsvAnonymous poster hash: efd95...c95 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Du får fortelle han det du fortalte oss, at du har fått et stort prosjekt i hendene som er avgjørende for din jobbfremtid. Så du vil ha mye å gjøre menst han er her. Si at han kan gjenre komme, men du vil bli opptatt store deler av tiden, og foreslå han kan komme nå elelr evt ta ei uke det passer bedre for deg jobbmessig. Anonymous poster hash: 5b365...286
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 TS her Jeg har blokkert han på face men aner ikke hvordan jeg får det til på mobilen! gi meg tips til hvordan! Jeg har pratet med denne kompisen. Jeg kaller han kompis nå siden han aldri vil bli mer enn det, jeg trodde jeg hadde følelser for han og han fikk følelser for meg, men så forsvant de følelsene jeg hadde. Jeg kom bare til et punkt der jeg forsto at det ikke kunne bli noe, vi er forskjellige og ikke helt samme humor. Mens han sitter der og er så glad og sier " vi passer perfekt sammen og er så like og har samme humor" så driver han å gjør seg morsom fordi han tror vi har samme humoren mens jeg sitter der og syns det egentlig er rimelig kjedelig. Jeg pratet med han for noen dager siden og forklarte han veldig fint at det ikke ville bli noe mer og at jeg vile være veldig travel når han kom så hvis han ville fortsatt komme så måtte han nesten bare tåle at jeg satt med nesa litt oppi jobbarbeid. Jeg håpte at han ville si at han skulle heller komme en annen gang da, men nei-. Han skal hjelpe meg med jobben min og vi skal kose oss og lage mat sammen og jeg skal ta han på sightseeing og jeg skal gjøre ditt og datt for han og han slang til og meg inn en liten " og kanskje litt kos i senga" Han fatta ikke helt det når jeg sa jeg var travel og han forventer at jeg skal stå på hodet for han og at jeg kan sitte i 15 min om kveldene og lese mens han ser en film eller noe.. Jeg tok den samme praten igår også og forklarte at jeg ble veldig travel og det ikke kom til å bli sengekos og at jeg måtte ta noen turer på jobben.. Jeg klarer rett og slett ikke å si til han direkte at han ikke skal komme... Anonymous poster hash: b5b0c...668
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 http://www.dinside.no/910017/blokk-r-telefonnumre-paa-android http://support.apple.com/kb/HT5845?viewlocale=no_NO Her har du i hvert fall fremgangsmåter for å blokkere han "stalkeren" din. Og får du ikke til å blokkere så kan du uansett bare la være å svare han og gi beng i om han blir sur... Anonymous poster hash: 33c0c...520 1
Ferny Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Når du ikke har følelser for denne kompisen din, men han for deg, så synes jeg rett og slett du skal være ærlig og avlyse hele greien. Si at du ikke har lyst til å treffe han mer - og at du selvfølgelig betaler han tilbake de pengene han har lagt ut for billetter. Ikke si at det utelukkende er på grunn av jobben. Denne andre stalkeren må du bare blokkere, og ignorere. Om han ikke får noe respons i det hele tatt, så kommer han nok til å gi seg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Jeg har bedt han la vær men han virker ikke til å kunne la meg være ifred og blir sur når jeg ikke svarer ( jeg kjenner han og har vært litt på "gli" med han for ett år siden ca) Blokker nummeret til denne tufsen i hvert fall. Det gjør du via innstillinger, både anrop og sms. Si det til han kompisen som det er. Du har masse jobb. I stedet for å si "regn med at jeg blir sittende med masse jobb" burde du jo sagt "jeg blir sittende med masse jobb, så det passer ikke at du kommer" Han kan vel prøve å selge bill? Ellers synes jeg du bør ta en del av billettkostnaden... Anonymous poster hash: cebaa...b62
Nordpia Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Du har bare et liv. Hvorfor kaste det bort på noe du ikke vil? Vær klar, si at du ikke kan engasjere deg i noe annet enn jobben, og at du ikke tror dere er rette for hverandre. Han vil nok bli lei seg, men det må være bedre enn at du gir han falske forhåpninger og han blir sittende igjen med en følelse av bortkastet tid. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Nå har jeg satt meg selv i en liten klemme her. For noen mnd siden byggde jeg opp ett vennskap til noe litt mer med en jeg traff for ett år siden. Han bor litt borte fra meg så jeg reiste bort å besøkte han noen ganger. Nå hadde vi avtalt at han skulle komme å besøke meg når han var ferdig med ett jobbprosjekt, og han kommer til meg om to uker. Han har bestilt bilett og gleder seg veldig. Problemet er at jeg har hatt litt problemer med travle tider og mye jobb i det siste og ikke minst har jeg en stalker som sender meg sms og ringer meg hele tiden. Jeg har bedt han la vær men han virker ikke til å kunne la meg være ifred og blir sur når jeg ikke svarer ( jeg kjenner han og har vært litt på "gli" med han for ett år siden ca) Nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke vil involvere meg i noen, han som skulle komme på besøk sitter å sender meldinger at han gleder seg, mens jeg får tusen sms fra den andre "stalkeren" min og er i tilegg veldig opptatt med jobb. Jeg blir rett og slett sliten! Jeg har prøvd å gi beskjed at jeg vil være litt ifred men stalkeren blir bare irritert og fortsetter mens "kompisen" min blir lei seg. Nå vet jeg at jeg må tilbringe en uke med han kom kommer, og det er på en utrolig dårlig tid, jeg fikk plutselig ett stort prosjekt i hendene som jeg må ta meg av, for det har mye å si for min fremtidige stilling på arbeidsplassen og kompisen har betalt dyre biletter for å komme hit, og jeg vet pokker hva jeg skal gjøre! For øyeblikker takler jeg ikke tanken på å ha han her, det blir masete og jeg vet han sitter å venter på "benefits" og det får meg til å ville spy faktiskt. Jeg har falt helt utav den forelskelsen jeg trodde jeg hadde og nå bir jeg bare kvalm.. Herregud.. Anonymous poster hash: b5b0c...668 TS her Jeg har blokkert han på face men aner ikke hvordan jeg får det til på mobilen! gi meg tips til hvordan! Jeg har pratet med denne kompisen. Jeg kaller han kompis nå siden han aldri vil bli mer enn det, jeg trodde jeg hadde følelser for han og han fikk følelser for meg, men så forsvant de følelsene jeg hadde. Jeg kom bare til et punkt der jeg forsto at det ikke kunne bli noe, vi er forskjellige og ikke helt samme humor. Mens han sitter der og er så glad og sier " vi passer perfekt sammen og er så like og har samme humor" så driver han å gjør seg morsom fordi han tror vi har samme humoren mens jeg sitter der og syns det egentlig er rimelig kjedelig. Jeg pratet med han for noen dager siden og forklarte han veldig fint at det ikke ville bli noe mer og at jeg vile være veldig travel når han kom så hvis han ville fortsatt komme så måtte han nesten bare tåle at jeg satt med nesa litt oppi jobbarbeid. Jeg håpte at han ville si at han skulle heller komme en annen gang da, men nei-. Han skal hjelpe meg med jobben min og vi skal kose oss og lage mat sammen og jeg skal ta han på sightseeing og jeg skal gjøre ditt og datt for han og han slang til og meg inn en liten " og kanskje litt kos i senga" Han fatta ikke helt det når jeg sa jeg var travel og han forventer at jeg skal stå på hodet for han og at jeg kan sitte i 15 min om kveldene og lese mens han ser en film eller noe.. Jeg tok den samme praten igår også og forklarte at jeg ble veldig travel og det ikke kom til å bli sengekos og at jeg måtte ta noen turer på jobben.. Jeg klarer rett og slett ikke å si til han direkte at han ikke skal komme... Anonymous poster hash: b5b0c...668 Er det slik at du ikke vil at denne mannen du kaller 'kompis' skal komme, men du er i praksis for feig til å fortelle ham at han alikevel ikke er ønsket? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #13 Skrevet 25. august 2014 TS her Jeg har blokkert han på face men aner ikke hvordan jeg får det til på mobilen! gi meg tips til hvordan! Jeg har pratet med denne kompisen. Jeg kaller han kompis nå siden han aldri vil bli mer enn det, jeg trodde jeg hadde følelser for han og han fikk følelser for meg, men så forsvant de følelsene jeg hadde. Jeg kom bare til et punkt der jeg forsto at det ikke kunne bli noe, vi er forskjellige og ikke helt samme humor. Mens han sitter der og er så glad og sier " vi passer perfekt sammen og er så like og har samme humor" så driver han å gjør seg morsom fordi han tror vi har samme humoren mens jeg sitter der og syns det egentlig er rimelig kjedelig. Jeg pratet med han for noen dager siden og forklarte han veldig fint at det ikke ville bli noe mer og at jeg vile være veldig travel når han kom så hvis han ville fortsatt komme så måtte han nesten bare tåle at jeg satt med nesa litt oppi jobbarbeid. Jeg håpte at han ville si at han skulle heller komme en annen gang da, men nei-. Han skal hjelpe meg med jobben min og vi skal kose oss og lage mat sammen og jeg skal ta han på sightseeing og jeg skal gjøre ditt og datt for han og han slang til og meg inn en liten " og kanskje litt kos i senga" Han fatta ikke helt det når jeg sa jeg var travel og han forventer at jeg skal stå på hodet for han og at jeg kan sitte i 15 min om kveldene og lese mens han ser en film eller noe.. Jeg tok den samme praten igår også og forklarte at jeg ble veldig travel og det ikke kom til å bli sengekos og at jeg måtte ta noen turer på jobben.. Jeg klarer rett og slett ikke å si til han direkte at han ikke skal komme... Anonymous poster hash: b5b0c...668 Jeg forstår veldig godt at du ikke sitter med noen god følelse nå. Jeg har også veldig vanskelig for å avvise mennesker. Og det tror jeg du også har... Og samtidig er jeg også en som har vanskeligheter med å ta hint når jeg er forelska. Da velger jeg alltid å tolke alt i beste mening! Så jeg forstår han godt også. Jeg tror ikke du har forklart ham godt nok hva du mener. Du har åpenbart ikke forklart det så godt at han forstår det hvertfall.... Du har egentlig ikke noe annet valg enn å ta en lang prat med ham der du er dønn ærlig, uten å pakke inn orda.Anonymous poster hash: efd95...c95
Sola de Skrevet 25. august 2014 #14 Skrevet 25. august 2014 Hvorfor gidder du å svare denne stalkeren din? Det at du svarer gjør jo bare han eller henne mer gira.
Gjest brutal_mann Skrevet 25. august 2014 #15 Skrevet 25. august 2014 Hvorfor svarer folk stalkere? Uansett, si som sant er, du takler ikke tanken på å måtte forholde deg til fyren. Det er brutalt, men det er ærlig og han slipper å virre rundt i villfarelse.
Hjordis Skrevet 25. august 2014 #16 Skrevet 25. august 2014 Hvorfor svarer folk stalkere? Tja. Tenker at noen er høflig/vennlig /konflikt sky/vanskelig å si nei etc . så bare baller det seg på og så sitter man i det. Ts. Trur ikke han ser dine hint om at du egentlig er for opptatt i sin rosa sky. Du må være konkret på hvordan der er og hva du vil. Best for både han og deg in the long run.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #17 Skrevet 25. august 2014 Du er klar over at du holder kompisen din for narr sant? Si til han hva du føler. Anonymous poster hash: 4535d...be5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #18 Skrevet 26. august 2014 Nå har jeg satt meg selv i en liten klemme her. For noen mnd siden byggde jeg opp ett vennskap til noe litt mer med en jeg traff for ett år siden. Han bor litt borte fra meg så jeg reiste bort å besøkte han noen ganger. Nå hadde vi avtalt at han skulle komme å besøke meg når han var ferdig med ett jobbprosjekt, og han kommer til meg om to uker. Han har bestilt bilett og gleder seg veldig. Problemet er at jeg har hatt litt problemer med travle tider og mye jobb i det siste og ikke minst har jeg en stalker som sender meg sms og ringer meg hele tiden. Jeg har bedt han la vær men han virker ikke til å kunne la meg være ifred og blir sur når jeg ikke svarer ( jeg kjenner han og har vært litt på "gli" med han for ett år siden ca) Nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke vil involvere meg i noen, han som skulle komme på besøk sitter å sender meldinger at han gleder seg, mens jeg får tusen sms fra den andre "stalkeren" min og er i tilegg veldig opptatt med jobb. Jeg blir rett og slett sliten! Jeg har prøvd å gi beskjed at jeg vil være litt ifred men stalkeren blir bare irritert og fortsetter mens "kompisen" min blir lei seg. Nå vet jeg at jeg må tilbringe en uke med han kom kommer, og det er på en utrolig dårlig tid, jeg fikk plutselig ett stort prosjekt i hendene som jeg må ta meg av, for det har mye å si for min fremtidige stilling på arbeidsplassen og kompisen har betalt dyre biletter for å komme hit, og jeg vet pokker hva jeg skal gjøre! For øyeblikker takler jeg ikke tanken på å ha han her, det blir masete og jeg vet han sitter å venter på "benefits" og det får meg til å ville spy faktiskt. Jeg har falt helt utav den forelskelsen jeg trodde jeg hadde og nå bir jeg bare kvalm.. Herregud.. Anonymous poster hash: b5b0c...668 Beklager TS, men jeg får Drama Queen vibber av deg. Er det ikke en minste del hos deg som elsker denne oppmerksomheten? Har hørt om liknende fra en venninne, problemet var at hun ikke "så" sin flørting som sendte ulike signaler til gutter. Etterpå sier hun "Alle gutter prøver seg på meg, jeg er jo bare hyggelig mot de". Yeah right! Anonymous poster hash: 6dadf...08d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #19 Skrevet 26. august 2014 Hvorfor gidder du å svare denne stalkeren din? Det at du svarer gjør jo bare han eller henne mer gira. Hun får oppmerksomhet. Ingen er vel så konfliktsky at de ikke sier fra etter en periode? Anonymous poster hash: 6dadf...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå