Gå til innhold

Jeg angrer at jeg inviterte han bort, må tilbringe en uke med han :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg satt meg selv i en liten klemme her.

For noen mnd siden byggde jeg opp ett vennskap til noe litt mer med en jeg traff for ett år siden. Han bor litt borte fra meg så jeg reiste bort å besøkte han noen ganger. Nå hadde vi avtalt at han skulle komme å besøke meg når han var ferdig med ett jobbprosjekt, og han kommer til meg om to uker. Han har bestilt bilett og gleder seg veldig.

Problemet er at jeg har hatt litt problemer med travle tider og mye jobb i det siste og ikke minst har jeg en stalker som sender meg sms og ringer meg hele tiden.

Jeg har bedt han la vær men han virker ikke til å kunne la meg være ifred og blir sur når jeg ikke svarer ( jeg kjenner han og har vært litt på "gli" med han for ett år siden ca)

Nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke vil involvere meg i noen, han som skulle komme på besøk sitter å sender meldinger at han gleder seg, mens jeg får tusen sms fra den andre "stalkeren" min og er i tilegg veldig opptatt med jobb.

Jeg blir rett og slett sliten! Jeg har prøvd å gi beskjed at jeg vil være litt ifred men stalkeren blir bare irritert og fortsetter mens "kompisen" min blir lei seg.

Nå vet jeg at jeg må tilbringe en uke med han kom kommer, og det er på en utrolig dårlig tid, jeg fikk plutselig ett stort prosjekt i hendene som jeg må ta meg av, for det har mye å si for min fremtidige stilling på arbeidsplassen og kompisen har betalt dyre biletter for å komme hit, og jeg vet pokker hva jeg skal gjøre!

For øyeblikker takler jeg ikke tanken på å ha han her, det blir masete og jeg vet han sitter å venter på "benefits" og det får meg til å ville spy faktiskt.

Jeg har falt helt utav den forelskelsen jeg trodde jeg hadde og nå bir jeg bare kvalm..

Herregud..

Anonymous poster hash: b5b0c...668
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du forteller ham sannehten. Avlyser besøket, og betaler flybillettene hans.

Det er det eneste rette å gjøre.

Anonymous poster hash: ac3d9...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...