AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Ja, for kun tre dager siden så veide jeg meg(på morningen) da veide jeg 57 kg, men i dag da jeg våkna, gikk inn på badet og veide meg igjen, veide jeg 63 kg?!! HVa kommer dette av? Jeg har spist helt normalt(kanskje litt godteri.. spiste 4 sjokoladeboller på jobb i går ehe..), syns det er rart at jeg har gått opp så mye på så kort tid? Er dette normalt? Skal dette skje? Går man ned igjen hvis man spiser sunt framover? Jeg er ganske ny innenfor veiing. Var første gang jeg veide meg da for tre dager siden.. Så jeg er nybegynner, men håper dere kan forklare meg dette. Eller er det bare så enkelt som at, ja, jeg har gått opp i vekt fordi jeg ikke har vært flink nok med kostholdet.(??) Jeg vil gjerne gå ned igjen til 57 kg…. Anonymous poster hash: 8bfa7...93e
Gjest PTR Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Det er nok snakk om vann bare. 6 kg er ganske mye på 3 dager, var du litt dehydrert da du veide deg for 6 kg siden? Og ta en kontroll av vekta du veier deg på også, den jeg har liker å gjøre meg kraftig overvektig når det nærmer seg å bytte batterier i den.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Jeg tror også at det må være feil ved vekten. Pluss 6 kg på 3 dager, eller omtrent 10% av din egen kroppsvekt, er helt usannsynlig, nesten uansett hva du har spist eller drukket. Anonymous poster hash: 2ee2a...470
havanaa Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Veide du deg på samme sted som sist? Underlaget vekten står på kan påvirke tallet. Hvis jeg veier meg på soverommet (som har teppe på guvet), så veier jeg ca 2-3 kilo mindre enn hvis jeg veier meg på badet.