Gå til innhold

Proteinpannekake pulver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er proteinfabrikken sin bra?

Kan du anbefale meg en ferdig blandet "dunk" med proteinpannekaker?

Anonymous poster hash: 6cee5...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fra proteinfabrikken stående, tror jeg bare har brukt den en eller to ganger.. Jeg var ikke fornøyd, men vet om flere andre som liker den.

Anonymous poster hash: 28174...643
Skrevet

Jeg har fra proteinfabrikken stående, tror jeg bare har brukt den en eller to ganger.. Jeg var ikke fornøyd, men vet om flere andre som liker den.

Anonymous poster hash: 28174...643

Enig PF sin liker jeg ikke eller Easylife. Smaker papp hvis du spørr meg :P

Har dog venner som liker den.

Skrevet

PF sin pannekakemiks gir pannekaker som smaker som vanlige gode pannekaker. Om de gir noe spesielt bra resultat med tanke på restitusjon skal jeg ikke si noe om, men det er absolutt lettvint mat.

Skrevet

Synes PF sin miks er god. Og veldig lettvint siden du bare må blande med vann.

Anonymous poster hash: 3f1f4...456

Skrevet

Jeg kjøpte PF på lørdag siden den var på tilbud hos XXL.

Har nå spist to måltider med pannekaker. Den har litt rar smak, litt mye vanilje og minner meg om typisk amerikanske matvarer. Helt grei for meg.

PFs (selv til full pris) er iallefall mye billigere enn de andre som er nevnt her.

Anonymous poster hash: 1a34e...803
Skrevet

Tips er å tilsette blåbær..! :)

Skrevet

Tips er å tilsette blåbær..! :)

I røren? Det var kanskje en god ide.

I går spiste jeg proteinpannekaker med mager kesam og båbær rørt sammen, ved siden av pannekakene.

Skrevet

Da har jeg kjøpt PF sin dunk med proteinpannekakemix, og jeg er positivt overrasket. Kommer til å kjøpe usukret blåbærsyltetøy å ha ved siden av :)

Anonymous poster hash: 6cee5...1c6

Skrevet

Jeg liker også PF sin pannekakemiks. Proteinpulveret deres synes jeg imidlertid ikke er noe særlig.

Smaken på pannekakene er ikke som "vanlige" pannekaker, de har en litt ubeskrivelig smak egentlig.

Skrevet

jeg bruker Walden pancake syrup til, (og smør), kjempegodt!

Skrevet

Prøvde å blande frosne blåbær i PF-røren. Kan ikke anbefales. :biggrin: Det ble bare søl under stekingen.

Det som er litt rart med PF, er at de 2 scoopene som de oppgir skal være en porsjon, ikke samsvarer med den oppgitte porsjonsvekten på 70 gram. Må nesten opp i 3 måleskjeer for å oppnå 70 gram. Likevel med vektmål og 1,5 dl vann blir røren ganske tynn.

Uansett, hvorfor spiser dere egentlig proteinpannekaker?

Er det fordi dere mener det er sundt, fordi dere ønsker mer protein, eller bare for noe "moderat" utskeiende snadder?

Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale proteinfabrikken sin. Smaker som vanlige pannekaker med et lite hint av vanilje. :)

Anonymous poster hash: ed1b9...8c6
Skrevet

Jeg trener styrke :)

Hvor mye protein spiser du pr dag, da?

Selv mener jeg at jeg spiser for mye protein. Tror ikke det er så sunt. (Jeg er vel helt alene om dette.) Jeg trener det kroppen tåler både styrke og kondisjon (-men ikke "tung" styrke).

Skrevet

Hvor mye protein spiser du pr dag, da?

Selv mener jeg at jeg spiser for mye protein. Tror ikke det er så sunt. (Jeg er vel helt alene om dette.) Jeg trener det kroppen tåler både styrke og kondisjon (-men ikke "tung" styrke).

Jeg er på lavkarbo, så bytter ut karbo med proteiner og fiber. Har ikke målt proteininntaket, så det vet jeg faktisk ikke. Trener ikke tung styrke jeg heller, skal bare bli mer "lean" :)

Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale proteinfabrikken sin. Smaker som vanlige pannekaker med et lite hint av vanilje. :)

Anonymous poster hash: ed1b9...8c6

Hint av vanilje?? Dagens understatement.

Anonymous poster hash: 84f74...019

• Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg er på lavkarbo, så bytter ut karbo med proteiner og fiber. Har ikke målt proteininntaket, så det vet jeg faktisk ikke. Trener ikke tung styrke jeg heller, skal bare bli mer "lean" :)

Men da kan du jo lage "vanlige" lavkarbopannekaker, da - sikkert mye sunnere enn sånn pulvergreie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...