Gå til innhold

Jeg har bestilt kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilt brudekjolen min!!:hoppe: (Den er enda penere i virkeligheten enn på dette bildet som jeg synes ser litt "østeuropeisk" ut...) Den kommer om 3-4 mnd. Gleder meg til å hente den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyyydelig kjole...

:enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:

Skrevet

Søt kjole, men kanskje litt langt unna min stil. :)

Skrevet

Skikkelig søt og fin kjole, minner meg om et eller annet, men er ikke helt sikker på hva..

Skrevet

SUKK... helt nydelig, gratulere med kjole :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!

Det var en enkel og flott kjole, ikke for mye krimskrams. Denne blir du nydelig i.

Skrevet

Takk for innspill alle sammen! :-) Prisen var nesten det beste av alt: Kun 5600 kroner!! Jeg hadde først tenkt å leie kjole, men leiepriser pleier jo å starte på minimum 6000, ofte 7000-7500 kroner. Så da jeg fant denne var det bare å slå til! Tenkte jeg skulle prøve å selge kjolen etter bryllupet.

Skrevet

Nydelig kjole!

Jeg liker også enkle kjoler. Du kommer til å bli nydelig i den. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

En enkel, vakker kjole - må være en deilig følelse å ha bestilt den og bare gå og vente...sukk, sukk...

Og prisen da - utrolig bra! :)

K

Skrevet
En enkel, vakker kjole - må være en deilig følelse å ha bestilt den og bare gå og vente...sukk, sukk...

Og prisen da - utrolig bra! :)

K

Takk takk! Ja det er deilig å ha avgjort kjolevalget. Nå gleder jeg meg til å dra til Stockholm i morgen for å se på slør og sko! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...