Gjest Ljhh Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Heisann dere Vurderer å kjøpe meg symaskin, og lurte på om noen av dere har noen anbefalinger? Har sett meg blind på nettet nå, og kommet opp i skyhøye priser. Trenger ikke noe avansert maskin, men ønsker en som er lett å bruke for meg som er "amatør"..
Gjest Ljhh Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 IKEA sin 495,- og gjør absolutt nytten! Tusen takk - Har de flere, eller har du et navn på den?
Rotemor Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Tusen takk - Har de flere, eller har du et navn på den? De har bare en type. Men det holder det
Kjibba Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Hei! Kjøpte denne på Coop OBS! Kosta rundt 1000 kr Eg er ikkje akkurat noko syerske, så den passa fint for amatørar Om den har noko namn er eg ikkje sikker på, men det er modell nr 1507.
Gjest Wei Wei Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Jeg har en Brother og er meget fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Janome er også verdt å sjekke ut. Sydama jenny Skavlan har en. Anonymous poster hash: 04ec0...f5c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Har hatt Phaff, usikker på om det er skrevet riktig, byttet til Husquarna. Var mye mer fornøyd med Phaffen enn med Husquarna. Det spørs hvor mye penger du vil legge ned i maskinen. Se og på om maskinen har automatisk knapphull, det er en fordel å legge litt penger i den funksjonen. Det er og en fordel å ha en maskin du kan få "fri arm" på. Dvs. At maskinen kan brukesbåde med stor flat plate som et bord rundt syfoten, og at du kan ta av platen eller redskapskassen og få syområdet som en enkel arm. Når du syr små enkle ting er dette fordelaktig. F.eks. ved søm av barnetøy, armer i større plagg osv. I stedenfor å se på nett bør du gå i en butikk eller tre og prøvesy litt og få de ansatte til å vise deg litt av funksjonene. Får du prøvd to ulike merker merker du og stor forskjell på hva som er skranglemaskiner og hva som er ok. Tror forøvrig OBS sin er bedre enn Ikea. OBS har og medlemstilbud der maskinen koster 495, inni mellom.Anonymous poster hash: 611b3...c5a
Kjibba Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Hei! Kjøpte denne på Coop OBS! Kosta rundt 1000 kr Eg er ikkje akkurat noko syerske, så den passa fint for amatørar Om den har noko namn er eg ikkje sikker på, men det er modell nr 1507. Oups! Skulle vere med eit bilete.. Men det er hvertfall ein Singer!
Gjest Artistina Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Jeg har en Janome-maskin og er kjempefornøyd. Den har gått som en klokke i over 10 år og har kun hatt den inne på service en gang i løpet av disse årene.
Cordelia Skrevet 25. august 2014 #13 Skrevet 25. august 2014 (endret) Har en slik Singer. Har ikke brukt den ekstremt mye enda, men virker veldig enkel og oversiktig for en nybegynner. God å bruke er den ihvertfall. Tror ikke den er altfor dyr. Finnes enklere modeller og, men er nok greit å ha litt valgmulighet i forhold til sømvalg etc. (Edit.) Endret 25. august 2014 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Stiller meg bak Janome. De har en variant som heter Easy Jeans, den skal det litt til for å slite ut. Men den er mekanisk da. Og har ikke så mange fancy sting og funskjoner, men den er et arbeidsjern. Og til en hyggelig pris. Jeg har hatt min Janome MC 5200 i rundt 8 år, er som ny! Anonymous poster hash: fb13e...f1f
Gjest Mikako Skrevet 26. august 2014 #15 Skrevet 26. august 2014 Eg har ei Pfaff Hobby 1142. Rundt 3000 kr, vel anvendte pengar. Men eg syr riktignok ein del, både små og store prosjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå