AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Får se om det blir flere kombinasjoner i denne tråden enn mitt første bidrag. Har ikke spesielt mye mat i heimen, og det er jo søndag. Endte opp med å koke makaroni. Ble ganske smakløst og kjedelig med bare litt smør i, så jeg endte opp med å blande inn bringebærsyltetøy. Det funker faktisk Anonymous poster hash: 45536...eae
Pawn Hearts Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Jeg har hørt at hvitløk på brunost skal være godt, men jeg har aldri prøvd det selv.
fruBeist Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Kokt egg på makrell i tomat Prøv med kvitost på makrell i tomat. Med agurk på toppen. Agurk er forøvrig og veldig godt på brunost. Da jeg gikk i barnehagen på midten av 80-tallet var leverpostei med bringebærsyltetøy en slager. Da jeg prøvde det på nytt for få år siden var det fortsatt kjempegodt 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Vet om noen som liker stekte pølsebiter på risengrynsgrøten Anonymous poster hash: fdac8...dce
fruBeist Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Vet om noen som liker stekte pølsebiter på risengrynsgrøten Anonymous poster hash: fdac8...dce Jeg liker chorizospekepølse på havregrøt
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 Jeg liker chorizospekepølse på havregrøt Det høres faktisk ikke helt fjernt ut,men pølsebiter i risengrynsgrøt derimot høres ikke bra ut Anonymous poster hash: f01bd...fea 1
LittDiva Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Prøv med kvitost på makrell i tomat. Med agurk på toppen. Agurk er forøvrig og veldig godt på brunost. Da jeg gikk i barnehagen på midten av 80-tallet var leverpostei med bringebærsyltetøy en slager. Da jeg prøvde det på nytt for få år siden var det fortsatt kjempegodt Skal prøve makrell varianten , men hopper over det andre ...
LittDiva Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Vet om noen som liker stekte pølsebiter på risengrynsgrøten Anonymous poster hash: fdac8...dce Er det liksom verre enn ( rømme) grøt med spekemat ved siden av . Bare spør og når det er sagt så spiser jeg grøten min salt, ikke søt . 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Er det liksom verre enn ( rømme) grøt med spekemat ved siden av . Bare spør og når det er sagt så spiser jeg grøten min salt, ikke søt . Ja vil jeg si.Rømmegrøt er syrlig og spekemat er salt,så det passer jo fint. Men søt risengrynsgrøt med pølser blir noe helt annet. Pluss at man har spekematen ved siden av grøten og ikke oppi. Anonymous poster hash: f01bd...fea
Gjest Violetta Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Spekemat til risengrynsgrøt er godt.
Sølvrosen Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Leverpostei med ferdigblandet salat Nugatti med ferdigblandet salat Nugatti med agurksalat Nugatti med diverse syltetøy (ikke eple) Nugatti med sjokade Min kjære: Agurkskiver med kaviar Squash med kaviar Fiskekaker med kaviar Annen mat: Stekte squashskiver med speilegg i midten Surkål med ris
verona Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Pepperkaker med blåmuggost er kjempegodt! Begynner å bli mer vanlig i Norge, men for de som ennå ikke har smakt det anbefales det virkelig å prøve til jul! 3
pinar Skrevet 26. august 2014 #15 Skrevet 26. august 2014 Pasta med smeltet smør og gressløk. Kun det.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #17 Skrevet 28. august 2014 Stekt komle med sweet chilli saus! Var tom for vanlig ketchup så da måtte jeg jo prøve funket helt greit det, men foretrekker fortsatt vanlig ketchup. Anonymous poster hash: b4965...12d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Spiste nugatti med gulost på brødskiva i mine yngre dager... Anonymous poster hash: b690d...67b 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #19 Skrevet 7. september 2014 Får se om det blir flere kombinasjoner i denne tråden enn mitt første bidrag. Har ikke spesielt mye mat i heimen, og det er jo søndag. Endte opp med å koke makaroni. Ble ganske smakløst og kjedelig med bare litt smør i, så jeg endte opp med å blande inn bringebærsyltetøy. Det funker faktisk Anonymous poster hash: 45536...eae Makaroni med sukker og kakao (spises kald som dessert) Anonymous poster hash: c71b0...da2
Gjest Ennasus Skrevet 7. september 2014 #20 Skrevet 7. september 2014 Broren min var tom for kjøttdeig så han lagde seg nachos med ost og salami og slengte det i mikroen... Han sa det var veldig godt ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå