AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg trenger litt hjelp fra dere nå.... Det handler om forholdet mellom pulekompisen min og meg. Vi ble kjent for et par år siden. Det begynte med at vi hadde et vanlig venneforhold og fant på normale ting som at vi så kino sammen, filmer hos meg/han, pratet om alt og ingenting, dro på byen sammen ol. Men så for et år siden så endret forholdet seg litt og vi ble pulekompiser. Det var han som tok første intiativ da han masserte meg, og plutselig holdt rundt meg å kysset meg. Han fortalte "at dette har jeg ventet lenge på". Han var så sinnsykt god i sengen, så ja, så det har fortsatt slik. Så vi har hatt en venne/pulekompis-relasjon. Vi møtes ikke så ofte pga. studier og mye jobbing, men vi har det veldig fint sammen når vi er sammen, og ja, det blir jo som oftest sex. Han har alltid vært litt opptatt av om jeg holder på med andre og om jeg feks har blitt med noen hjem fra byn ol. Det har jeg ikke, og jeg har fortalt han at jeg trenger jo ikke andre, når jeg har han. Ikke vil jeg ligge rundt heller. Men nå for noen dager siden så fikk jeg en mld av han, om at han synes vi ikke burde treffes mer pga jeg prøver meg på kompiser av han. Jeg synes det var utrolig trist å få en slik mld, og i tillegg en påstand om at jeg prøver meg på kompisene hans. Dette er ikke sant! Det var en episode for ikke så lenge siden, hvor en kompis av han prøvde seg på MEG, dette sa jeg til han og jeg spurte om han ikke kunne ta en prat med denne kompisen, slik at han ikke prøvde seg igjen. Så jeg håper og tror det bare er en missforståelse. Men etter den mld, så har jeg innsett at jeg er mer interessert i han enn jeg trodde. Jeg liker han! Jeg har bare ikke vært helt bevist på det før. Jeg ble så utrolig lei meg når jeg fikk mld, for det er kun han jeg vil ha. Vi skal treffes snart igjen og snakke sammen, og jeg tenkte at det er "nå eller aldri". Jeg må bare ta det opp med han at jeg liker han. Så får det briste eller bære. Det kan jo godt hende han ikke vil ha kontakt mer pga missforståelsen, men jeg ønsker likevel at han skal vite om mine følelser. For om han vil fortsette slik vi holdt på før (sex), så kan ikke jeg bare late som jeg kun er ute etter det. Da er det faktisk bedre å ikke ha kontakt. Hvordan skal jeg gjøre dette? Hvordan skal jeg gå frem? Hvordan ta det opp på en måte slik at han faktisk forstår? Og hva skal jeg si om påstanden hans? For det sårer meg jo faktisk litt at han tror jeg er villig til å prøve meg på kompiser av han. Anonymous poster hash: 91961...678 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 "Hvordan ta det opp på en måte slik at han faktisk forstår?" Ved å si det konkret og ikke hinte eller gå rundt grøten. Du liker ham, og det er et reellt, monogamt og offentlig forhold eller ingenting. Ikke la det flyte ut i "liker deg, men.." eller "vet ikke om jeg er klar for noe enda". Dere kjenner hverandre og har gjort det lenge - han vet om han vil ha et forhold og du kan forvente et svar samme kveld. Ikke si det unnskyldende, men heller ikke bitchy eller sint. Si det rett ut, som om du mener det. Og hva skal jeg si om påstanden hans? Du sier at kompisen prøvde seg på deg, ikke omvendt. Deretter lar du det ligge, for det er ikke viktig. Om han ikke tror deg, så får han ikke tro det - ikke noe å gjøre med det. Anonymous poster hash: da34e...3aa 1
Molte Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Trur det beste er å si det rett ut. At du liker han og ønsker at dere kunne gå videre fra pulekompiser til å ha et offentlig forhold og være kjærester. Bare si at hvis han vil gå tilbake til kun venner, så blir det vansklig for deg pga du har sterke følelser for han, og da er det bedre dere ikke har kontakt. Du kan jo også ta opp at du ble såret over at han trudde du hadde prøvd deg på kompisen. Han har nok fått en helt annen versjon av kompisen når han skulle ta det opp med han at han hadde prøvd seg på deg. Så han har nok vridd situasjonen til sin egen fordel for å berge seg selv. Så dumt han valgte å tru på kompisen og ikke deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå