AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg kjøpte nytt undertøy her for noen uker siden, men det viser seg at trusene er for store... Jeg hat alltid slitt med å velge mellom xs og s. Noen ganger når jeg har kjøpt xs tenker jeg at jeg burde ha kjøpt s, mens andre ganger tenker jeg at jeg burde ha kjøpt s. I dette tilfelle kjøpte jeg en del truser i størrelse s, men det viser seg at de er for litt for store.. Det irriterer meg... Jeg vil ikke kaste dem heller da jeg kjøpte 10 stykker. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan krympe dem? Hilsen en fattig student. Anonymous poster hash: 49df0...f74
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Ja, det kan jeg jo. Anonymous poster hash: 49df0...f74
Martine-1337 Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 90-95 grader vask i vaskemaskin, eller kokevask i stooor kaserolle. 1
Pinkee Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Hva er trusene produsert av? Og er det elastikk i dem? Bomull kan krympes, men elastikken vil ofte bli ødelagt samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå