K@tt Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hva spiser dere som pålegg? Tips til enkle, næringsfulle middager? Jeg har alltid vært kresen, så trenger litt tips her. Hadde vært fint å fått litt inspirasjon fra andre i samme situasjon.
Gjest Timber Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Veganmisjonen. Masse gode oppskrifter og ideer. Både på pålegg, middagsretter og andre ting.
eglikarsaft Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Eg er pesceterianer Til pålegg går blir det mykje kvitost/smøreost, prim, syltetøy, banan, avokado og et par gonger i veka makrell i tomat /tunfisk. Til middag blir det ein del wok, pasta, gryteretter, pizza, taco, supper osv. Til pasta bruker eg ofte soyafarse istadenfor kjøttdeig, men det går og fint å bare tilsette dei grønnsakene du liker i pastasaus. I gryteretter er det og enkelt å tilsette bønner eller kikerter Eg et og eindel kornblandinger, nøtter, cottage cheese, youghurt, frukt i løpet av ein dag så det er ikkje noko problem å få i seg nok næringsstoffer
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Jeg spiser enorme mengder ost... Er ostoman Både harde oster og smøreoster. Gjerne kombi, som snøfrisk med et dryss timian, noen skiver sjampinjong, og så vanlig hvitost på toppen, varmet i enten stekeovn eller mikro (om jeg ikke gidder vente på den utrolig treige ovnen min). Diverse garnityr som paprika, agurk, sylteagurk, rødbete, tomat, osv, er godt på som variasjon. Makrell i tomat, laksepålegg, laksefilet med kanel og sitronpepper, fiskekaker, osv. (Og igjen en slager: krydderost, laksepålegg, dill, og hvitost, varmet opp). Egg med kaviar, eller majones, eller ansjons, eller tomat, eller en god kombi av alt i hop. Hummus er også godt. Nøttepålegg, må ikke glemme det. Bruker nøttesmør uten tilsatt sukker, bare nøtter og litt salt. Anonymous poster hash: dbe33...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå