Gå til innhold

Er han interessert? Eller er jeg blitt avvist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Har et seriøst dilemma her nå da jeg er skikkelig interessert i en fyr, men har ingen som helst aning hva han føler for meg :-/ vi har sendt en del meldinger i sommer, der vi har flørtet og slik! Da han kom hjem fra ferie nettopp var vi ute sammen 2 dager på rad, og begge disse gangene kysset han meg og ble med meg hjem til langt på natt. Han kysset meg også edru morgenen etter. Legger til her at vi har ikke hatt sex, det er noe jeg vil vente med.

Etter disse dagene hørte jeg ikke noe mer fra han, han svarer meg ikke på snap samt at han heller ikke tar noe kontakt. Vet han stresser veldig med et møte han skal i med jobben neste helg, men føler ikke det er unnskyldning til å "glemme" meg?

Er jeg virkelig avvist? Eller venter gjerne han på at jeg skal ta kontakt først? Skjønner ingenting av hele greia.

Anonymous poster hash: dec54...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid har det gått siden du hørte fra han?

Hvor mange snapper har du sendt? Pleier han å sende noe tilbake?

Anonymous poster hash: 59709...84b
Skrevet

Jeg tror du kan ta det med ro :)

Basert på lignende opplevelser tror jeg det sikkert er jobbmøtet han stresser med.

Anonymous poster hash: 43d33...a4e
  • Liker 1
Skrevet

Jobbmøte er ikke før neste helg.. Menn pleier ikke å stresse såå fælt.

"Meningsløse" snapper kan derimot gå i glemmeboksen hvis de er opptatt med noe annet når de får dem.

Er snapping egentlig særlig mannegreie?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg ville ikke holdt pusten i vente på respons...

• Liker 1
Skrevet

Tenk på det sånn:

"you text him, he doesnt text back. he was obviously so excited that you texted him that he fainted"

• Liker 1
Skrevet

Nå er han ikke den beste i å svare på snapper i utgangspunktet, og det er jo en mulighet for at jeg overanalyserer her.. Men jeg har blitt så glad i ham på kort tid, samtidig vil jeg ikke vise så mye interesse i frykt for å bli avvist..

Kansje jeg skal sende ham en mld..

TS

Skrevet

Vil også legge til at jeg møtte han på byen igår, men han gikk hjem omtrent rett etter jeg kom.. Han var edru (det var def. ikke jeg), og sliten etter ei lang uke, var unnskyldningen hans.. Vennene mine sier drt bare er dlik han er,rn jeg tenker litt slik at hadde han vært interessert så hadde han blitt igjen med meg en stond?

• Liker 1
Skrevet

Han har sannsynligvis mistet interessen, eller er ikke klar for å bli sammen med noen. Du skal i hvert fall ikke ta mer kontakt nå. Det er helt opp til han nå. Og tar han kontakt bør han i det minste komme med en slags forklaring/unnskyldning i så fall. Ikke selg deg billig.

Anonymous poster hash: 592bf...e2c
Skrevet

Okei. Om du nå ikke tenker på hvor glad du er i han, eller hvor betatt du er; hva sier magefølelsen? Hva er det du EGENTLIG tror?

Om du EGENTLIG tror, eller får en følelse av, at han ikke er interessert, så er han mest sannsynlig ikke det. Dessverre. Denne tabben har jeg gått på så mange ganger, men har nå innsett at jeg må lytte til meg selv og min "indre stemme". Om du selv føler, innerst inne, at denne mannen ikke vil noe mer med deg, så vil han mest sannsynlig ikke det.

Sannheten svir.

Lykke til uansett!

Anonymous poster hash: 54671...7d6
  • Liker 1
Skrevet

At han stakk rett etter at du kom tyder ikke på noe bra. Men nå ville jeg hatt is i magen og i hvert fall ikke kontaktet han før han kontaktet meg!

Skrevet

Jeg har EGENTLIG en god magefølelse, i og med at han er ikke typen til å bli med noen hjem, samt kysse de edru dagen etterpå! Men samtidig så blir jeg ikke klok på han i det hele tatt.. Er altid han som har tatt intiativ til å kysse osv, så jeg føler gjerne jeg burde tatt litt intiativ selv ved å sende ham en mld? Tenker da etter jobbmøtet, så får jeg mer et svar på det også.

TS

Skrevet

En liten oppdatering: kom på at en god kompis av han har vært/er veldig interessert i meg. Har en stygg følelse av at han har sagt at jeg er "off limits"...

Kommer brocode alltid først??

TS

Skrevet

Send ham e melding og spør om han er interessert i å treffes. Da får du i alle fall en avklaring. Dersom han ikke svarer, kutt all kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...