Persephone Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Fins filmen fra 2012 som teksta på engelsk?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Siden den er vist i utlandet, så finnes den garantert med tekst. Søk i butikker fra England eksempel, så har du nok mer hell enn i norske butikker. Ligger noen på Ebay med engelsk tekst på coveret, og kan ikke forestille meg at de ikke har engelske undertekster. Men flere er region 1 DVDer. Anonymous poster hash: 61821...527
Persephone Skrevet 25. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2014 Siden den er vist i utlandet, så finnes den garantert med tekst. Søk i butikker fra England eksempel, så har du nok mer hell enn i norske butikker. Ligger noen på Ebay med engelsk tekst på coveret, og kan ikke forestille meg at de ikke har engelske undertekster. Men flere er region 1 DVDer.Anonymous poster hash: 61821...527 Strålende! Jeg skal sjekke ebay, og om jeg ikke er sikker kan jeg jo spørre selgeren. Hva er egentlig Region 1?
Gjest PTR Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Hvis du ikke har eller ikke har gjort dvd-spilleren din sonefri så kan du få trøbbel med å spille av materiale fra andre soner enn 2 hvis den er kjøpt her.
Persephone Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2014 Hvis du ikke har eller ikke har gjort dvd-spilleren din sonefri så kan du få trøbbel med å spille av materiale fra andre soner enn 2 hvis den er kjøpt her. Takk, da får jeg passe på at det er region 1. Tviler sterkt på at DVD-spilleren min er soneløs.
Gjest PTR Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Mener du region 2? Det er den som brukes her i landet.
Persephone Skrevet 25. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2014 Mener du region 2? Det er den som brukes her i landet. Jo, det var vel det jeg mente.
Gjest PTR Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Ok. Ellers er det ofte enkelt å bytte sone eller gjøre spillere sonefrie, det kommer an på hvilken spiller man har. Google forteller deg hvordan.
Persephone Skrevet 25. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2014 Ok. Ellers er det ofte enkelt å bytte sone eller gjøre spillere sonefrie, det kommer an på hvilken spiller man har. Google forteller deg hvordan. kan man også gjøre dette på playstation? Får vel Google når jeg kommer meg hjem. Takk!
Rabelais Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 Utgitt i USA med både norsk og engelsk lydspor, begge versjonene har engelsk tekst for hørselshemmede. Sonekoding A/1. Finnes også i engelsk språkdrakt i sone 2, men ikke med engelsk tekst, så vidt jeg vet – filmen skal opp på kino i UK til jul og kommer nok ikke på blu-ray/DVD der før sent på vårparten neste år.
Persephone Skrevet 25. august 2014 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2014 (endret) Utgitt i USA med både norsk og engelsk lydspor, begge versjonene har engelsk tekst for hørselshemmede. Sonekoding A/1. Finnes også i engelsk språkdrakt i sone 2, men ikke med engelsk tekst, så vidt jeg vet filmen skal opp på kino i UK til jul og kommer nok ikke på blu-ray/DVD der før sent på vårparten neste år. Så kjedelig da. Får sjekket om jeg får til sonefri. Vil helst se den med norsk lydspor om det er mulig. Men det er greit å vite at den kommer ut i UK da. Vet du om det er norsk lydspor da? Endret 25. august 2014 av Persephone
Rabelais Skrevet 25. august 2014 #13 Skrevet 25. august 2014 Mener på at det er den norske versjonen som skal kinovises iallfall, så det er nok den som blir gitt ut på hjemmeformat også (eventuelt i tospann med den internasjonale versjonen sånn som i USA).
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Er den basert på en sann historie? Liker egentlig bare dokumentarer. Hørtes litt for sciencefiction ut for min smak. Men skal anbefale den til min samboer:) Anonymous poster hash: 1712a...de9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #15 Skrevet 26. august 2014 Jeg har kjøpt flere dvd-er i kina som fungerer som gull her hjemme... Anonymous poster hash: d9bfb...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå