Gå til innhold

stjernetegn filmene

Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar

Leste på forumet en tid tilbake om noen erotiske filmer som hadde navn som stjernetegnene, men søk gir ikke resultater. Noen som vet hvilke jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hello.
Leste på forumet en tid tilbake om noen erotiske filmer som hadde navn som stjernetegnene, men søk gir ikke resultater. Noen som vet hvilke jeg mener?

I jomfruens tegn

I tvillingernes tegn

I løvens tegn

I tyrens tegn

I skyttens tegn

I skorpionens tegn

dette er danske komedier fra 70-tallet som inneholder ganske heftige og vågale sex scener (ble forbudt i Norge)

de kåteste filmene jeg har sett

les mer her

http://www.video-netto.dk/?12012/9/331//3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lisse

Jeg annbefaler....

I jomfruens tegn

I tvillingernes tegn

I løvens tegn

I tyrens tegn

de to siste er ikke så gode....

I skyttens tegn - agent 69

I skorpionens tegn - agent 69

likte særlig i tyrens tegn der handligngen er lagt til en dansk småby på 1920-tallet. En rik greve holder liv i byen og alle dens moralske besteborgere, men da han dør skapes det furore. Han hadde ordnet det slik at hvis byens borgere skal nyte godt av hans arv må en av byens unge damer føde et barn i i tyrens tegn, og utenfor ekteskapet.

husker spesielt en scene der en 5-6 av byens unge og uerfarne gutter for seksualundervisning i en badestue der de simulerer samleie ved å stikke sine edlere deler i noen hull på veggen. De de ikke vet er at på den andre siden er damenes garderobe og der er det tilfeldigvis 4-5 unge kvinner som er tilsvarende uerfarne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Jeg har bare sett litt av en av filmene.. Jeg fikk skikkelig latterkrampe... :-) Jeg hadde drukket litt vin så det var kanskj e derfor.. men er ikke helt sikker :o ...

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I jomfruens tegn er handlingen lagt til en streng jenteskole i en liten by. To professorer venter på venuspassasjen og mener det da skal inntreffe mye seksuell løssluppenhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...