Gjest Virvar Skrevet 4. juli 2004 #1 Del Skrevet 4. juli 2004 Leste på forumet en tid tilbake om noen erotiske filmer som hadde navn som stjernetegnene, men søk gir ikke resultater. Noen som vet hvilke jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hello. Skrevet 4. juli 2004 #2 Del Skrevet 4. juli 2004 Leste på forumet en tid tilbake om noen erotiske filmer som hadde navn som stjernetegnene, men søk gir ikke resultater. Noen som vet hvilke jeg mener? I jomfruens tegn I tvillingernes tegn I løvens tegn I tyrens tegn I skyttens tegn I skorpionens tegn dette er danske komedier fra 70-tallet som inneholder ganske heftige og vågale sex scener (ble forbudt i Norge) de kåteste filmene jeg har sett les mer her http://www.video-netto.dk/?12012/9/331//3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisse Skrevet 5. juli 2004 #3 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg annbefaler.... I jomfruens tegn I tvillingernes tegn I løvens tegn I tyrens tegn de to siste er ikke så gode.... I skyttens tegn - agent 69 I skorpionens tegn - agent 69 likte særlig i tyrens tegn der handligngen er lagt til en dansk småby på 1920-tallet. En rik greve holder liv i byen og alle dens moralske besteborgere, men da han dør skapes det furore. Han hadde ordnet det slik at hvis byens borgere skal nyte godt av hans arv må en av byens unge damer føde et barn i i tyrens tegn, og utenfor ekteskapet. husker spesielt en scene der en 5-6 av byens unge og uerfarne gutter for seksualundervisning i en badestue der de simulerer samleie ved å stikke sine edlere deler i noen hull på veggen. De de ikke vet er at på den andre siden er damenes garderobe og der er det tilfeldigvis 4-5 unge kvinner som er tilsvarende uerfarne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 6. juli 2004 #4 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har bare sett litt av en av filmene.. Jeg fikk skikkelig latterkrampe... :-) Jeg hadde drukket litt vin så det var kanskj e derfor.. men er ikke helt sikker :o ... tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #5 Del Skrevet 6. juli 2004 I jomfruens tegn er handlingen lagt til en streng jenteskole i en liten by. To professorer venter på venuspassasjen og mener det da skal inntreffe mye seksuell løssluppenhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå